Pöytätietokoneiden myynti pitäisi lopettaa. Osa II.
Pöytätietokoneiden myynti pitäisi lopettaa. Puhelimella saa samat asiat aikaan ja puhelimet ovat tehokkaampia, kuluttavat vähemmän sähköä ja halvempia.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain vanhat kalkkis sedät ja tädit käyttää jotain PÖYTÄ koneita. xD
Siltä se varmaan 8-vuotiaasta tuntuu.
Eiköhän tuo ollut vasta 7, kun oli yhdys sanat vielä vähän hakusessa.
Olen käyttänyt pelkästään läppäriä vuodesta 2009 lähtien, mutta näiden ketjujen myötä olen alkanut vakavasti harkitsemaan pöytäPC:n hankintaa seuraavaksi koneeksi!
Puhelimen pieneltä ruudulta on tympeää tehdä mitään järkevää, aikuisen miehen sormet on liian suuria niille virtuaalinäppäimillekin. Lasten leluja.
Eipä pysty meikäläisen suosikkipelejä puhelimella pelaamaan. Enkä todellakaan luovu rakkaasta harrastuksesta jonkun palstapeikon käskystä.
Tunge se puhelin syvälle perseeseesi poikittain
Vierailija kirjoitti:
Tunge se puhelin syvälle perseeseesi poikittain
Tuollaisen uhkauksen tapauksessakin pöytäkone on parempi kuin puhelin.
Pöytäkone ei taatusti mahdu, mutta puhelin saattaa mahtuakin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä pöytätietokonehullu on kyllä sitkeä tapaus. Kuinka onnetonta pitää ihmisen elämän olla, että jaksaa tehdä saman aloituksen viikosta toiseen.
AP:ta pitää vain ymmärtää. Pöytätietokone tunkeutui seksuaalisesti AP:hen kun tämä oli 15,99999999-vuotias.
Kirjoitan tätä viestiä Packard-Bell Windows 10 läppäriltä mutta viereisessä huoneessa on mulla käynnissä vm. 2001 HP pöytäpc, Windows98SE käyttöjärjestelmällä, soittelee paraikaa cd-levyltä musiikkia. Kohta meinaan konvertoida sillä aikoinaan Ulead PhotoImpactin natiiviin *.ufo muotoon tallentamiani kuvia bmp tai jpg muotoon ja poltella ne cd-r levylle talteen. Mulla ei tässä Windows 10 läppärissä ole mitään ufo tiedostoja auki saavia ohjelmia niin siksi semmoinen konvertointityö edessä. HP pöytäpc:ssä on vielä myös 3,5" korppuasema, mutta korput olen jo varmuuskopioinut talteen ja tyhjennellyt.
Kone seissyt jonkinaikaa niin vähän niinkuin "vetreytän" cd-asemaa soittamalla ensin audiocd -levyn läpi, jos se poltto sitten onnistuisi varmemmin. Tämä läppärikin on vielä sen verran vanhaa mallia että tässä on polttava dvd asema.
Tämän jälkeen olen kaiketi varmuuskopioinut kaiken talteen tuolta vanhalta pöytäpc:ltä. Tekniikan puolesta taitaisi toimia vielä ties kuinka kauan, alkuperäinen näppäimistö, 17" kuvaputkinäyttö, hiiri, no hiiren rulla ei pelaa enää, mutta alkuperäiset kaiuttimet toimii vielä kanssa.
Seisoi käyttämättä ainakin viime syksystä asti, en tullut käyttäneeksi sitä koko talviajan aikana, nyt 1. käyttö vasta kesäaikaan siirtymisen jälkeenkin.
Kun idiootti yrittää taivuttaa ratakiskoa paljain käsin, ratakisko taipuu, koska fiksumpi antaa periksi.