Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä petti luottamuksen

Vierailija
03.06.2022 |

Mitä tekisitte?

Taidan itse lapsellisesti ottaa etäisyyttä. Ei vain huvita puida asiaa lainkaan, miksi pitäisikään. Tai pitäisikö teidän mielestä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro hei jotai tilanteesta

Vierailija
2/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu syystä, onko muita ystäviä? Pyrkisin positiivisuuteen ja hyväksyntään, sitä kautta sopimiseen ja luottamuksen uudelleen rakentamiseen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muita. Ehkä ihan hyvä tietää missä ystävän motiivit tai moraali menee. Näemmä vaihtelee hieman omien hedonististen tarpeiden mukaan. 

En osaa sanoa miksi, mutta mulla häviää intressit olla tekemisissä ihmisen kanssa, jonka luotettavuudesta en voi olla varma.

Vierailija
4/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ns puolen valintatilanne. En halua avata tässä tarkemmin. Minusta luottamuksen voi menettää vain kerran, sen jälkeen sitä on hyvin vaikea saada takaisin. Väleissä voin olla, mutta varmasti nyt hyvä, että tiedän millä / kenen puolella hän on. Kyseessä minulle arka ja hyvin merkityksellinen asia, josta ystävä hyvin tietoinen.

Onko muita jotka samaa mieltä luottamuksesta? Vai luotatteko uudelleen ja annatte toisia mahdollisuuksia?

Vierailija
5/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joutuisin luultavasti katkaiseen välit. Olen niin avoin että olisi häiritsevää viettää aikaa ihmisen seurassa jonka kanssa pitäisi katsoa mitä sanoo.

Vierailija
6/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksen voi pettää vain kerran , paluuta entiseen ei ole .

Vierailija
7/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ns puolen valintatilanne. En halua avata tässä tarkemmin. Minusta luottamuksen voi menettää vain kerran, sen jälkeen sitä on hyvin vaikea saada takaisin. Väleissä voin olla, mutta varmasti nyt hyvä, että tiedän millä / kenen puolella hän on. Kyseessä minulle arka ja hyvin merkityksellinen asia, josta ystävä hyvin tietoinen.

Onko muita jotka samaa mieltä luottamuksesta? Vai luotatteko uudelleen ja annatte toisia mahdollisuuksia?

Luulenpa, ettei tämä sinun nk. ystäväsi pahemmin mahdollisuuksistasi perusta. Kun luottamus rikotaan tarkoituksellisesti, se kertoo arvostuksen puutteesta, alistamisesta ja halusta loukata. Tämä ystäväsi pyyhkisi sinulla vessansa lattian, jos voisi. Ei ole edellytyksiä luottamuksen rakentamiselle. Se oli siinä.

Vierailija
8/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ihan hahmota miten puolen valinta välttämättä liittyy luottamukseen. Eihän ystävyys sitä tarkoita että pitäisi poikkeuksetta olla sen ystävän puolella. Voi asioista olla eri mieltä.

Vierailija
9/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit väärässä ja toinen henkilö oikeassa, tottakai ystävä valitsee oikeassa olevan vaikka uhriutuisit maailman tappiin.

Esimerkiksi jos riehut rasistisia solvauksia huudellen jonkun edessä, ystävän reaktio valita puolensa on oikeutettu. Ei typeryyteen tarvitse mennä mukaan vaikka olisi miten ystävä.

Ehkä ystäväsikin ottaa etäisyyttä sinuun ap.

Vierailija
10/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olit väärässä ja toinen henkilö oikeassa, tottakai ystävä valitsee oikeassa olevan vaikka uhriutuisit maailman tappiin.

Esimerkiksi jos riehut rasistisia solvauksia huudellen jonkun edessä, ystävän reaktio valita puolensa on oikeutettu. Ei typeryyteen tarvitse mennä mukaan vaikka olisi miten ystävä.

Ehkä ystäväsikin ottaa etäisyyttä sinuun ap.

Ei ole kyseessä oikea-väärä tilanne, enkä ole solvaaja tai rasisti. Hyvin kiltti ihminen ja liian luottavainen ennemminkin.

Tiedänpähän nyt tosiaan millä tai kenen puolella ystäväni seisoo. Itselläni on ollut tapana tukea ystävää, vaikka hän olisi hieman väärässä tai tunnekuohussa.

Vierailija
11/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ottaa kantaa kun et halua kertoa asiasta enempää.

Vierailija
12/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ihan hahmota miten puolen valinta välttämättä liittyy luottamukseen. Eihän ystävyys sitä tarkoita että pitäisi poikkeuksetta olla sen ystävän puolella. Voi asioista olla eri mieltä.

Tavallaan ei liitykään, mutta tavallaan liittyy. Ystäväni on itse hyvin voimakkaasti tällainen "omien puolia pidetään" -tyyppinen ihminen. Kyllähän se kirpaisee ja se on ihan normaalia.

Vierailija
13/13 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ottaa kantaa kun et halua kertoa asiasta enempää.

En halua että ystävä tunnistaa vahingossa. Pahoittelut. Mulle tää on sen sortin asia, että on vaikea ymmärtää miksi halusi loukata tieten tahtoen minua juuri tällä. Melkein mikä tahansa muu olis ollut helposti läpi sormien katsottavissa. Ehkä tosiaan ystävä halusikin etäisyyttä minuun, joten tää oli hänelle helppo keino, tiesi kuinka reagoisin. En tule ottamaan yhteyttä, voin olla "väleissä" mut ei taida takaisin olla paluuta, välit kyllä viilenee kun antaa ajan kulua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi