Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit, joiden lapsi/lapset käyvät isänsä luona esim.

Vierailija
18.08.2008 |

viikonloppuisin, kyselettekö te kuinka tarkkaan mitä isän ja mahdollisen uuden vaimon luona on puuhasteltu? Mitä syötiin, mitä tehtiin, joiko isä/äitipuoli alkoa jne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen kysely on lapselle kauheaa. Lapsi kertoo sen minkä kertoo tai on kertomatta.

Vierailija
2/11 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kysele. Lapsi kertoo, jos haluaa kertoa. Joskus kertoo, joskus ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen kysely on kauheaa lapselle. Lapsi kertoo sen minkä kertoo.

Vierailija
4/11 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysele..lapset kyllä kertoo mitä tehneet yms=)

Vierailija
5/11 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut myös viikonloppulapsen vierailua isän luona ja hyvin vähän tämäkin puhuu mitä kotona äidin luona tehty.

Vierailija
6/11 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei saisi kysyä? kysynhän muutenkin jos vaikka kaverin mökillä, että millasta oli jne.

Vierailija
7/11 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei saisi kysyä? kysynhän muutenkin jos vaikka kaverin mökillä, että millasta oli jne.

millaisiin oloihin lapsensa lähettää, mutta äitipuolena minulla on myös sellainen olo, että on inhottavaa paljastaa kovin paljon oman kotinsa asioita ulkopuolisille. Minä en siis ole edes koskaan nähnyt miehen lapsen äitiä, isälläkin on hyvin viileät välit häneen (ero ei ollut sopuisa). Mulla, kun ei ole tapana muutenkaan kotiasioista puhua kuin ihan lähipiirille.

Vierailija
8/11 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"no miten meni?"

"mitäs touhusit?"

"mitä siskoille kuului?"

Kysyn miten meni, mitä touhusit kysymyksiä, vaikka olis missä reissussa ollu, tai koulupäivän jälkeen tms. En ymmärrä, miks isällä olo olis joku tabu, että SILLOIN ei saa kysellä. Olen siis kiinnostunut, miten lapsellani on viikonloppu mennyt, en siitä, mitä isänsä kotona tapahtuu.

Vierailija
9/11 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi kuitenkin skismaa;)

Vierailija
10/11 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten viikonloppu meni tai mitä touhusi, samalla tavalla kuin olisi ollut jossain muualla. Mutta syömisten ym tivailu menee jo överiksi.

Vierailija
11/11 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin antaa lapselle mahdollisuuden kertoa, jos haluaa. Olisi kauheaa, jos lapsi ajattelisi että hän ei saa puhua jostain koska minä en halua kuulla.

Ystävällinen kevyt kysely on eri asia kuin tivaaminen tai kuulustelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan