Olen jo toista kesää etsinyt itselleni takkia. Ei vaan löydy. Ei näillä ehdoilla luulisi olevan ihan mahdoton löytää
Kevyt, kesäkäyttöön sopiva. Ei musta, joku keväisempi väri. Pidempi malli, noin puoleen reiteen asti. Ei vyötä, ei kaksirivistä napitusta. Kevyesti vartaloa myötäilevä malli. Ei saa olla yhtään sporttinen, ei siis mikään parkatakki/ulkoilutakki. Materiaali ja tyyli jotain vähän siistimpää, ei esim sellaista vähän nuhruista kuluneen näköistä puuvillaa. Tyyli pitää olla sellainen että takki on sopiva laitettavaksi hameiden ja mekkojen kanssa ja ns parempien vaatteiden kanssa.
Taas netistä selasin zalandot, haloset, kekäle, ellokset, stockmannit eikä löytynyt. Mistä muualta voisi katsoa?
Kommentit (18)
Tuota tyyliä oli myynnissä 10 v sitten. Ompelija tai kirppari?
Itse ostin noihin kriteereihin sopivan takin Zarasta yli 10 v sitten.
Voi sentään. Taitaa olla sitten vähän hankalampaa löytää se siisti kesätakki😅
Ap
Jos ei sada nii käytä pitkää siistiä neuletakkia. JOtain laadukasta materiaalia, villaa tms.
Kirppari. Löytyy myös lähes käyttämättömiä. Minulla on tuollainen, ostin kolmella eurolla vuonna 2016 eikä ole kulunut pätkääkään.
En tosin tajua, miksi ei saa olla vyötä. Sen voi sitoa taakse lenkiksi ja näyttää kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei sada nii käytä pitkää siistiä neuletakkia. JOtain laadukasta materiaalia, villaa tms.
Joo, joskus on ollutkin näin. Takit ehkä vähän lämpöisempiä kun ei mene tuuli niin läpi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kirppari. Löytyy myös lähes käyttämättömiä. Minulla on tuollainen, ostin kolmella eurolla vuonna 2016 eikä ole kulunut pätkääkään.
En tosin tajua, miksi ei saa olla vyötä. Sen voi sitoa taakse lenkiksi ja näyttää kivalta.
En vaan pidä vöistä takeissa. En oikeastaan ikinä käy kirppareilla, kai pitäisi. Ap
Oletko katsonut Bubbleroomista? Siellä on paljon naisellisia takkeja.
Tänä kesänä et kyllä löydä mistään vartaloa myötäilevää leikkausta uutena. Kaikki on superisoa, ainoa, millä tulee vähän muotoa, on vyö.
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut Bubbleroomista? Siellä on paljon naisellisia takkeja.
Täytyy käydä katsomassa, kiitos vinkistä. Tuosta bubbleroomista on jäänyt joskus vähän paha maku suuhun kun oli palautuksen kanssa jotain hässäkkää, tästä on kyllä vuosikausia jo aikaa. Onko ihan ok paikka tilata nykyään? Ap
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä et kyllä löydä mistään vartaloa myötäilevää leikkausta uutena. Kaikki on superisoa, ainoa, millä tulee vähän muotoa, on vyö.
Juu, väljää näyttää olevan muoti nyt. Ja paidat on lyhyitä ja leveitä, ehkä pahin malli mitä voi olla minulle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, väljää näyttää olevan muoti nyt. Ja paidat on lyhyitä ja leveitä, ehkä pahin malli mitä voi olla minulle. Ap
Vielä viime vuonna löysin muutaman tosi kivan takkimekon, mutta nyt näyttää olevan sellaista pönköttävää ja väljää. Helppo säästää vaateostoksissa. Paitoja ei tosiaan voi ajatellakaan.
Juu UFF:lla alkoi juuri tasarahapäivät, sinne mars
Mene Pariisiin tai Lontooseen tai Tukholmaan tai Madridiin. Etsi sieltä.
Netissäkin myyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoi. On muitakin.
Olen etsinyt vastaavaa jo noin kymmenen vuotta, en ole löytänyt.