Minkä v...n takia jotkut eivät osaa käyttää sanaa ETTÄ?!?!?
Raivostuttavaa! 😑😑 Millainen ä-ä-l-i-ö kirjoittaa oikeasti näin: Mulle kävi samalla tavalla, myös Turussa.
Mulla ero oli siinä, olin tätini kanssa. Itse maksoin karkit viik...
Mulle kävi samalla tavalla, myös Turussa.
Mulla ero oli siinä, olin tätini kanssa. Itse maksoin karkit viikkorahoillani.
Tätini sitten nysyi myyjältä kovaan ääneen pyysitkö anteeksi, kun julistit on varas. Myyjä selitti lapset varastaa. Täti jatkoi mutta tämä tyttö ei varastanut. Pyysitkö anteeksi ? Niin, että oikeasti tarkoitat
Muistan vieläkin olotilan, kun joku aikuinen puolusti
Ei jmalauta...
Kommentit (15)
Häh?
Onko tässä ongelma nyt Turku, että-sana vai myymälävarkaat?
Jos lainaat jonkun toisen kirjoittamaa tekstiä, olisi ihan järkevää käyttää lainausmerkkejä ("), niin lukija ymmärtää, että kyse on lainauksesta eikä sinun omasta sekavasta jorinastasi.
Iso osa nykynuorisosta ei osaa enää puhua ymmärrettävästi. Heillä on joku oma mongerrus jota he itsekään eivät aina ymmärrä.
No just sen takia kun saat paskahalvauksen pelkkiä vääriä sanoja lukemalla apinapossu.
Ymmärrän ärsytyksen. Täällä käytetään todella huonoa kirjoitettua kieltä. Voisi jokainen vähän edes yrittää skarpata.
Ja sinä sitten arvostelet jonkun toisen kirjallista ulosantia.
Myös lainausmerkkien ja erilaisten välimerkkien (muutkin kuin piste ja pilkku) käyttö on hyvä osata.
Vierailija kirjoitti:
Iso osa nykynuorisosta ei osaa enää puhua ymmärrettävästi. Heillä on joku oma mongerrus jota he itsekään eivät aina ymmärrä.
Koulujen taso laskee ja kaikki pyörii somessa. Siellä kieliopilla ei ole väliä ja suurin osa tulee englanniksi, mitä sisältö siten ikinä onkin.
Ne sentään osaa käyttää muita sanoja. Sinusta en ymmärrä, että mitä yrität sanoa.
Mee nukkumaa