Päätin antaa kummilapselle yo-lahjaksi vuohen!
Kommentit (18)
Ihan ok, jos sen lisäksi annat vaikka 50 e ja ruusun+kortin.
Hyvä olla sen verran tuttu kummilapsen kanssa, että tietää hänen arvostavan tuota lahjaa.
Minä ilahtuisin, mutta kaikki eivät.
Minusta vuohet ovat laumaeläimiä eli kyllä niitä olisi hyvä hankkia jotain 3-4 ja pitää varmistaa, että sillä kummilapsella on aikaa hoitaa niitä, hän todella haluaa hoitaa niitä, että hän ei ole allerginen, hänellä on tilaa missä ne voivat asua ja hänellä on rahaa niiden hoitoon.
Jee, kiva saada lahjaksi tieto siitä että antaja on lahjoittanut hyväntekeväisyyteen.
Ajattelitko vartaaseen vai paistiksi`?
Jos asuu maatalossa niin ok lahja mutta kerrostaloon en hankkisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä ilahtuisin, mutta kaikki eivät.
Joo harvempi tosiaan välittää saada eläinrääkkäystä lahjaksi.
Kai oikeaoppisesti kiinnitit hanan sen kaulavaltimoon niin saa nopeasti veriplättyjä pannulle tirisemään halutessa.
- vuohipaimen
Vuohet myös haisevat ja tarvitsevat kaverin, joten kannattaa ensin varmistaa kummilapselta että vuohen pitoon löytyy sopivat tilat.
Vuohen omistaja vissiin joutuu myös rekisteröityä, ainakin muiden karjaelänten pitoon pitää hakea luvat tai ainakin tehdä ilmoitus.
Kannattaa myös miettiä mihin vuohi joutuu jos kummilapsi lähtee opiskelemaan. Opiskelija-asuntolaan tuskin saa vuohta viedä.
Me ollaan tilattu kummitytölle lahjaksi possu. Eikä mikä tahansa possu vaan valmiiksi vartaassa paistettu possu ja viedään se sitten yllärilahjana juhlapöytään. Olen varma että kummilapsi ilahtuu ikihyviksi.
Tämähän on älyttömän kiva idea, "kerää koko lauma" eli antaa jatkossakin joka merkkipäivänä sekä jouluna ja juhannuksena yhden vuohen lisää!
Eiköhän tässä ollut tarkoitettu kehitysapuvuohta jonnekin kauas. Olen minäkin lahjoittanut Afrikanmaihin vuohen
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä ollut tarkoitettu kehitysapuvuohta jonnekin kauas. Olen minäkin lahjoittanut Afrikanmaihin vuohen
En usko että tarkoitettiin. Eihän kukaan nyt niin hölmö ole että nuorelle mitään olematonta hyväntekeväisyyseläintä hankkisi. Eihän?
Varmasti onkin toivottu lisä Schleich -kokoelmaan!
No, jokos se vuohi siellä iloisesti rouskuttelee vieraiden seassa ruusupuskia juhlakalun parvekkeella tai takapihalla?
Ihan salee. Onhan toi hyvä tapa kertoa kummilapselle ettei ole minkään arvoinen.
Olen itsekin antanut vuohen jonain random lahjana, mutta ei toi oikein yo-lahjana toimi. Provohan tämä on.