Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies muuttua kiinnostavaksi 40-vuotiaana?

Vierailija
02.06.2022 |

Olen hämmästykseni huomannut, että olen ruvennut saamaan "katseita", hymyjä jne. naisten taholta, mitä ei ole nuorempana tapahtunut tai en ole aikankaan huomannut.

Onko niin, että kun olet normaalipainoinen, siististi pukeutunut, hyväkuntoinen jne, mitä olen pitänyt ihan perusasiana, niin se alkaakin olla tässä iässä jotain, mikä kiinnittää huomiota? Ulkoisesti olen ihan ns. tavallisen näköinen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua, mutta jotkut miehet oikeesti miehistyvät, eli tulevat komeammiksi vasta +35 iässä. Sä olet varmasti juuri sellainen! Nyt kaikki peliin, tsemppiä!

Vielä nelikymppisenä naisiakin kiinosti. Nyt viiskymppisenä jos saisin valita jatkaa vai eutanasia niin harkinta on fifti-siksti. Kivuttoman lähdön jos saisi niin voisin toisaalta lopettaa vaikka nyt. Tuossa nyt on juomatontakin kaljaa niin hommaan ainakin krapulapanetuksen. Oli se niin kivaa kun elämä oli hyvää.

Vierailija
22/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen hyvin säilynyt mies kiinnostaa äitiä ja tytärtä, näin kärjistettynä. :) Voi löytyä se "turvallinen, vanhempi mies", ja onhan tuo kuumaa kamaa myös ikäistensä/vanhempien naisten silmissä. Minusta 40-vuotias mies on ihan parhaimmillaan. Ei ole turhaa pullistelua, hyvä olla useimmiten itsensä nahoissa. Käytöstavat, empatia, itseensä tyytyväisyys. Hienoja piirteitä (toki kaiken ikäisissä ja sukupuolisissa).

N45

Keitä nämä tyttäret ovat? Itse en ollut parikymppisenä kiinnostunut vanhoista ukoista eikä kukaan muukaan nuori nainen. Ainoat joiden olen nähnyt julistavan kiinnostusta vanhempiin miehiin ovat äärikonservatiivisilla arvoilla ja todella runsailla huulitäytteillä varustetut someaktiivit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet niitä nelikymppisiä, joilla on vielä omanvärinen tukka tuuheana päässä, hoikka olemus ja epäkeski-ikäinen tyyli./quote]

Eikö sisin olekaan siis ratkaisevaa?

Sisin ratkaisee mutta ei muuta miksikään epämiellyttävää ulkonäköä. Ulkonäön pitää ensin olla kunnossa että sisimpään on järkeä edes tutustua.

Vierailija
24/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutuin suosituksia 41-vuotiaana. Suosioni huipulla olin ollessani 46-48. Nykyisin ikä alkaa näkyä jo liikaa, mutta ei siltikään ole baarissa, töissä tai harrasteissa tylsää eikä yksinäistä.

Vierailija
25/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika epätodennäköistä. En ole koskaan nähnyt että joku muuttuisi vanhana paremman näköiseksi. Luulen että naiset ovat vanhemmiten rohkeampia ottamaan kontaktia.

Ai niin mutta hymy ei ole aloite ja ne kiinnostuneet naiset ovat 19-21 vuotiaita. Näin yleensä palstalla perjantaisin.

Itselläni eka suora aloite tuli itse  nelivitosena 28 vuotiaalta naiselta. Päivä muistaakseni tiistai tai torstai koska seuraavana aamuna oli työpäivä.

Vierailija
26/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko kenties semmonen myöhäänkehittynyt nuori? Mitä nyt yleensä olen havainnut niin niillä ei ole hirveästi vientiä parikymppisenä (koska näyttävät vuosia ikästään nuoremmilta mikä ei ole bonusta tossa iässä) mutta 30:n jälkeen alkaa vihdoin kääntyä eduksi, olettaen tietysti että elintavat ovat kohdillaan.

Vierailija
27/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta silloinhan mies on mies....parasta aikaa ja parhaimmillaan, ihan kaikessa.

Vierailija
28/28 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. Olen nyt nelikymppisenä huonommassa kunnossa kuin koskaan, köyhempi kuin koskaan, masentuneempi kuin koskaan ja lihavampi kuin koskaan. Ehkä joskus 10-15 vuotta sitten olisi promilleosan mahdollisuus olla suhteeseen, mutta nyt ei ole sitäkään. Tinderissä olin kerran vuoden ja tuloksena oli nolla matchia sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi