laihduin ja ei ole enää rintoja
en laihtunut normaalipainon sisällä kuin 13kg.
mutta niin vain rinnat lähti. jollain tapaa todella kurja olo ja en oikein pysty hyväksymään tilannetta itkemättä tai ettei asia vaivaisi minua. tavallaan itsetuntokin laski vaikka laihduin koska jo ennestään pienistä rinnoista ei ole enää mitään jäljellä. :/
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
En huolisi koskaan naista joka on muuten läski mutta tissitön. Huh, karmea näky!
Sä olet paska-aivo
onko teillä ongelmia kun en löydä edes rintaliivejä..
jos on sopivan kokoinen ympärys eli yleensä 65 ympärys. Niin kupit on niin ihmeellisen mallisia mun olemattomille tisseille et tavallaan liian pieniä mut sit kuitenki liian isoja
Vierailija kirjoitti:
Silikonit vaan.
B-kupin silarit sopii hoikkaan runkoon.
no mieluummin ottaisin rasvansiirron jos olis rahaa.. pari kolme kertaa rasvansiirto. paitsi en tiedä onnistuuko koska rahaa ei olis ensinäkään mutta sit en tiedä onko mulla tarpeeksi omaa rasvaa mistä ottaa se rintoihin.
Pienirintaiset sopisi mulle, paitsi jos ne on jotkut kärpäslätkät.
Naisten rasvaprosentti on ihan luonnostaan miehiä suurempi juuri siksi että ne naiselliset muodot ovat pääosin rasvakudosta. Joten jos lahdutat rasvan pois niin ei niitä muotojakaan voi jäädä jäljelle.
millaiset ne "kärpäslätkät" sitten ovat?
Mikäs miesasiamiesten kokoontuminen täällä on?
Ja ap, sinuna vaan opettelisin tykkäämään omasta kropastasi, esim lihaskuntoharjoittelu saattaa auttaa itsensä hyvöksymisessä. Ja ainahan voi käyttää topattuja liivejä, jos et kirurgin pöydälle halua.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs miesasiamiesten kokoontuminen täällä on?
Ja ap, sinuna vaan opettelisin tykkäämään omasta kropastasi, esim lihaskuntoharjoittelu saattaa auttaa itsensä hyvöksymisessä. Ja ainahan voi käyttää topattuja liivejä, jos et kirurgin pöydälle halua.
Ne on naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian lihava monelle miehelle, sinun pitäisi painaa reippaasti alle 60 kg, ihanne olisi 54-56 kg.
Joten laihduta vielä lisää. Rintoja sinulla ei koskaan ole ollutkaan joten turha siitä jauhaa.
Kiitos kun kerroit nuo mittasi täällä julkisella palstalla, aika moni oli itseni lisäksi tunnistanut sinut heti. Yleensä naiset ei kerro noita, mutta kun sinä olet yksinkertainen ja tyhmä.
Minä taas tunnistin sinut heti tuosta kommentista. Olet yhtä ruma niin ulkoisesti kuin sisäisesti, alkaa oksettaa heti, kun sinut edes näkee.
mut pääsee pinpin muodot esille, kun vetää housut liian ylös tai kokonaan alas.
Paino on kyllä mystinen asia. Minä painan vaaalla melko paljon (170cm / 60-61kg) mutta näytän laihalta. Ennen lasta painoin 57-58kg ja juuri tässä hiljattain kun kävin lääkärillä tutkituttamassa rintojani(hän ei tiennyt painoani numeroissa) kysyi hän, että vahditko paljon syömisiä vai lähtikö raskauskilot helposti? Vastasin, että lähti muutoin, mutta pari kiloa jäi joiden eteen ilmeisesti täytyisi tehdä töitä jos haluaisi vielä ne pois. Lääkäri vastasi, että eihän sinun missäännimessä kannata enää tästä yhtään yrittää laihduttaa.
Ei varmasti olisi sanonut mikäli olisi tietänyt paljonko kiloissa oikeasti painan.
miten 60kg olisi paljon 170cm naiselle??
jos vähänkin harrastaa vaikka salia niin 170cm nainen painaa helposti 65kg.
60kg ei ole paljon...
Pienirintaisen neuvo: treenaa tarakka kuntoon.
tarakkaa en oo saanu kuntoon vaikka pyöräilen, lenkkeilen.
teen lisäksi kotijumppaa peppu pakaratreeniä noin 3 krt viikossa.
juoksen myös portaita.
Vierailija kirjoitti:
tarakkaa en oo saanu kuntoon vaikka pyöräilen, lenkkeilen.
teen lisäksi kotijumppaa peppu pakaratreeniä noin 3 krt viikossa.
juoksen myös portaita.
Treenaatko painojen kanssa? Riittävän isot painot kehiin niin jo alkaa tulla muotoja
pelkään myös seistä ryhdissä koska silloin epäilen et push up rintsikat näkyy tosin läpi... :/
kun en löydä istuvia ja sopivia näin oudon mallisille rinnoille niin ei oo sen takia kiva käyttää ihonmyötäisiä toppeja
En huolisi koskaan naista joka on muuten läski mutta tissitön. Huh, karmea näky!