Kertokaa suosikki maitanne!
Mikä on suosikki maanne ja mistä kulttuurista pidätte eniten? Jos Suomea ei siis saisi sanoa mutta kun saa, kertokaa suosikki maanne heti Suomen jälkeen😆
Kommentit (39)
Italia, Kivan kuulonen kieli, mielenkiintoinen historia ja kauniita tummahiuksisia naisia.
Sveitsi, Ahvenanmaa, USA, Tanska.... Vaikea valita
Vierailija kirjoitti:
Italia, Kivan kuulonen kieli, mielenkiintoinen historia ja kauniita tummahiuksisia naisia.
Italia on aivan mahtava maa! :) Parhaimmat pizzatkin löytyy ja kieli on kuin runoutta! Ainoat haittapuolet ovat että eivät käytä ananasta pizzassa ja jonotukset paikkoihin yleensä pidemmät kuin Suomen linnanjuhlien väki. Ainakin melkein.
Norja. Kerran käynyt, ja sydän jäi sinne. Mielettömän kaunis maa.
Moldova! Zbod Zi Zdub on mahtava bändi! Katsokaa youtubesta, se oli se joka esitti sen junakappaleen Euroviisuissa -22.
Viro on veljeskansamme ja ainoa todellinen ystävämme.
En pidä huonoista puolista missään maassa, mutta mielenkiintoisia maita on: Irlanti, Usa, Kreikka, Suomi, välimeren saaret, kanarian ilmasto. Monissa maissa on jotain mielenkiintoista Euroopassa ja vaikka Uusi-Seelanti. Etelä-Amerikassa voi olla joitakin hienoja maisemia myös ja Kanadassa. Toisaalta ei pysty olemaan liian kuumassa tai kylmässä. Norjassa on alkukesästä merimaisemia myös, vuorille en suostu.
Vierailija kirjoitti:
Espanja. Olen puoliksi espanjalainen eli sinne luultavasti lähden jos Putin hyökkää tännekin. Se, joka päättää hyökätä Espanjaan nimittäin, tekee itsemurhan.
Ai tekee itsemurhan? Mikä tekee Espanjan asevoimista niin suuren?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanja. Olen puoliksi espanjalainen eli sinne luultavasti lähden jos Putin hyökkää tännekin. Se, joka päättää hyökätä Espanjaan nimittäin, tekee itsemurhan.
Ai tekee itsemurhan? Mikä tekee Espanjan asevoimista niin suuren?
Ai mikäkö? Katso ja tutustu Espanjan asevoimiin netissä. Sinne ei joka iikka pääsekään. Espanja siirtyi ammattiarmeijaan 2002, joka selvästi lisää sotilaiden halukkuutta ja kestävyyttä annetuissa tehtävissä. Espanjalla on kehittynyt ja moderni armeija, sanoisin että yksi Euroopan parhaimmista.
Perunamaa, mansikkamaa ja kasvimaa.
Englanti. Britit ovat niin mukavia :)
Sen jälkeen ehkä:
- Italia
- Espanja
- Ranska
- Norja
- Australia
- Uusi-Seelanti
- Hollanti
Ja olen käynyt ainoastaan neljässä maassa mitä listalta löytyy. Lopuissa aion käydä, mikäli maailma ei tuhoudukaan pian.
Norja, vuonna 1987 pikkutyttönä kävin eka kerran ja sen jälkeen lukuisia kertoja. Pidän myös Saksasta ( Berliini, Moselin laakso, Saksan Sveitsi jne), sekä tietenkin Italiasta, jossa asuu sukulaisia.
Jos näistä yksi olisi valittava, olisi se Norja.