Millaista palvelua olette saaneet Silmäasemalla?
Olen hankkimassa uudet silmälasit ja kävin Silmäasemalla optikolla. Optikko oli muuten ihan asiallinen ja mukava, mutta hänellä oli todella kova kiire. Kaikki kysymykset tulivat todella nopeasti, en edes ehtinyt vastata kunnolla, kun tuli jo seuraava kysymys. Lisäksi tuntui, etten ehtinyt verrata eri "näkymiä", kun hän tutki näköä. Kävin liikkeessä myöhemmin ja paikalla oli vain yksi työntekijä ja odottavia asiakkaita viisi, minäkin jouduin odottamaan 10 minuuttia palvelua ja sittenkin tuntui, että myyjä/optikko yritti vain mahdollisimman nopeasti päästä minusta eroon.
Oliko minulla vain huono tuuri ja satuin kiireisinä aikoina paikalle? Vai teetetäänkö Silmäasemalla töitä liian vähällä henkilökunnalla yleisestikin? Eikä se tietenkään välttämättä ole yksittäisen työntekijän vika, jos työntekijöitä ei ole palkattu tarpeeksi. Kuitenkin minusta se oli vähän huonoa asiakaspalvelua Silmäasemalta, kun tuntuu, että on kauhea kiire ja minun vain toivotaan lähtevän mahdollisimman nopeasti.
Vai valitanko turhasta ja onko tämä kiire vain nykymaailman menoa? :D Saako muilta optikkoliikkeiltä yhtään parempaa palvelua? On varmaan pakko kokeilla, ei tee mieli ostaa Silmäasemalta :( Onko kenelläkään täällä hyviä tai huonoja kokemuksia optikoista?
Mitään kokemuksia kenelläkään? Tuliko aloitusviestistä liian pitkä valitusvirsi? :)