Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistuminen lakkiaisiin

Vierailija
02.06.2022 |

Minut on kutsuttu miesystäväni lapsen lakkiaisiin koululle klo 10 ja juhlapaikkaan kahville klo 16. Osa vieraista on kutsuttu paikalle aikaisemmin ja heille tarjotaan ruoka. Kotoani on 50 kilometrin matka sekä koululle että juhlapaikalle. Mitä tekisit tilanteessani, menisitkö koululle ja juhliin vai et kumpaankaan?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö lakitukseen kutsuta yleensä vain lähimmät kuten vanhemmat ja sisarukset? Outoa jos sinut on kutsuttu sinne, mutta jätetty ruokailusta pois. Ehkä olisi viisainta mennä vain kahville.

Nuori itse pyysi että tulisin lakitustilaisuuteen.

Miksi sitten asiassa on vielä jotain epäselvää? Jos nuori itse pyytää, niin ilman muuta menet. Minä menisin ilman muuta tyttäreni miesystävän tytön lakkiaisiin, jos hän pyytäisi.

Vierailija
42/42 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö lakitukseen kutsuta yleensä vain lähimmät kuten vanhemmat ja sisarukset? Outoa jos sinut on kutsuttu sinne, mutta jätetty ruokailusta pois. Ehkä olisi viisainta mennä vain kahville.

Nuori itse pyysi että tulisin lakitustilaisuuteen.

Miksi sitten asiassa on vielä jotain epäselvää? Jos nuori itse pyytää, niin ilman muuta menet. Minä menisin ilman muuta tyttäreni miesystävän tytön lakkiaisiin, jos hän pyytäisi.

Jos usean lakitettavan vieraisiin sisältyy omien vanhempien lisäksi myös heidän uudet kumppaninsa, mikä ruuhka siellä tilaisuudessa mahtaa ollakaan. Ei todellakaan järkevää näinä aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi