Apua mulla on kamala fiilis. Pelkään että mun lapselle sattuu jotain kamalaa.
En tiedä miksi mulle tuli tällainen olo. En saa ohitettua tätä ajatusta vaikka yritän tehdä mitä. Mulla on kamala olo.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ahdistuneisuushäiriötä?
En mä usko. On muuten vaan niin hirveän rankkaa nyt.
Ap
Minulla on kaksi pientä lasta ja minulla on ollut jo pitkään pelkoja jos lapsilleni tapahtuu jotain pahaa. Tai he joutuvat vaaraan. Eniten pelottaa jos lapset on vaikka päiväkodissa, jossain muualla hoidossa tai jos olen vaikka lasten kanssa ulkoilemassa pelkään välillä että meille/lapsille tehdään pahaa tai käy jotain pahaa. Tämä on välillä niin väsyttävää pelätä ja olla huolissaan. Mutta eniten olen silloin huolissani jos lapset ovat poissa kotoa enkä ole lasten kanssa itse.
Mulla on joskus ollut tuollaisia pelkoja kun olen ollut todella stressaantunut. Olisiko sun mahdollista viettää laatuaikaa sun lapsen kanssa? Tekisitte jotain tosi kivaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen sun lapsi on?
13v. Kuinka niin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistuneisuushäiriötä?
En mä usko. On muuten vaan niin hirveän rankkaa nyt.
Ap
Lapsen takia rankkaa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joskus ollut tuollaisia pelkoja kun olen ollut todella stressaantunut. Olisiko sun mahdollista viettää laatuaikaa sun lapsen kanssa? Tekisitte jotain tosi kivaa yhdessä.
On varmasti mahdollista. Mua vain pelottaa että ei ehditä. Pelottaa että hänelle tapahtuu jotain ikävää.. :(
Ap
Psykoosi, joka johtuu todennäköisesti crime realityjen suuresta kulutuksesta.
Siis onko sulla vain yksi lapsi vai kohdistuuko tuo pelko vain yhteen lapseen?
No et laske sitä vkl ryyppäämään mihinkään rantsuun. Siellä sattuu ja tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Yhteen vain. Keskimmäiseen. Yhtäkkiä tuli ihan kamala olo tästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteen vain. Keskimmäiseen. Yhtäkkiä tuli ihan kamala olo tästä.
Ap
No kai siihen joku järjellinen syy on. Näyttääkö hän sairaalta tai väsyneeltä? Onko hän itkuinen tai ahdistunut? Onko hänellä kavereita? Syökö hän hyvin? Onko rämäpää? Ei se ole mikään enne. Sun alitajunta on vain havainnut jotain mitä et vielä tajua.
Nyt et päästä sitä minnekään, viet ja haet koulusta, juttelet hänen kanssaan...
Etiäinen. Pidä nyt kivaa lapsesi kanssa kun hän on vielä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi pientä lasta ja minulla on ollut jo pitkään pelkoja jos lapsilleni tapahtuu jotain pahaa. Tai he joutuvat vaaraan. Eniten pelottaa jos lapset on vaikka päiväkodissa, jossain muualla hoidossa tai jos olen vaikka lasten kanssa ulkoilemassa pelkään välillä että meille/lapsille tehdään pahaa tai käy jotain pahaa. Tämä on välillä niin väsyttävää pelätä ja olla huolissaan. Mutta eniten olen silloin huolissani jos lapset ovat poissa kotoa enkä ole lasten kanssa itse.
Olet ylihuolehtivainen. Ainakin jos lastesi kasvaessa edelleen olet heistä noin huolissaan ja varoittelet heitä "turhista" asioista. Oma äitini oli nimittäin tuollainen ollessani pieni, ja etenkin isoveljeäni hän varoitteli liikaa lukuisista turhista/ei niin vaarallisista asioista, josta johtuen isoveljeni itsetunto on edelleen nollissa, eikä hän oikein uskalla kokeilla/tehdä mitään uutta tai mitään, mikä on vähänkään vaarallista (kuten sytyttää kynttilän).
Ahdistuneisuushäiriötä?