HS: Valtio maksaa pääministeri Marinin matkan Bilderberg-kokoukseen Yhdysvaltoihin
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008859530.html
-----------
Osallistuminen ulkopuolisilta suljetun salaseuran kokoukseen, jossa erikoisen vaikutusvaltaisiksi luokitellut toimijat pyrkivät keskustelemalla yksimielisyyteen maailmanpoliittisista aiheista, ei kuulosta sellaiselta, joka tulisi verovaroilla maksattaa.
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin katsella tätä kateuden määrää, mitä meidän pätevä ja kaunis pääministerimme joillekin aiheuttaa. 😄
Pätevä?
Sekin on jollain tavalla pätevä jos osaa esitellä naisten xxl-kokoisia alushousuja sokoksella.
Vierailija kirjoitti:
Demari maksattaa aina kaiken muilla jos vaan mahdollista.
Ööö. Nyt tais kolahtaa kasakan kantapäähän.
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin katsella tätä kateuden määrää, mitä meidän pätevä ja kaunis pääministerimme joillekin aiheuttaa. 😄
TÄMÄ !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ !
Ensi vuonna ex-pääministeri, eikä koskaan enää asiaa sille pallille. Nauttikaa vielä kun voitte.
Voi luoja taas näitä aloituksia. Keksi parempi provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ !
Ensi vuonna ex-pääministeri, eikä koskaan enää asiaa sille pallille. Nauttikaa vielä kun voitte.
Niin no, hän on Salen jälkeen Suomen pressa ja sekös teitä heittereitä ottaa päähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ !
Niin no, hän on Salen jälkeen Suomen pressa ja sekös teitä heittereitä ottaa päähän
Siellä se 12-vuotias woke tiktokkaaja tyttö fanittaa raivoisasti Sannulia, voi miten hellyttävää.
Minä olen kyllä reilu viiskymppinen äijä, en sitten tiedä olenko vieläkin säälittävämpi fani näillä parametreille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JEZEBEL
Jezebel oli foinikialainen prinsessa, joka nai kuningas Ahabin. Vanhassa Testamentissa tätä syytetään Ahabin kääntämisestä pois oikeasta Jumalasta ja hänen ohjaamisestaan palvomaan omaa jumalaansa, Baalia. Baal-jumala on tullut tutuksi paljastavat symbolit aikaisemissa osissa. Baalin palvontamenoihin sisältyy pienten lasten uhraaminen. Tästä sekä syystä juutalaiset että esikristityt inhosivat häntä. Kuningatarta syytettiin myös tyrannimaisen hallitusmuodon tuomisesta Israeliin. Uskotaan myös, että hän ja Ahab yrittivät aloittaa Israelissa vallankumousta. Häntä syytettiin Herran profeettojen tappamisesta, ja profeetta Elia syytti häntä hirmuteoista. Vapaamuurarien jumala on sama Baal.
https://injektiopiikki.com/2022/05/06/jezebel-en-tieda-miten-jouduit-ve…
JEZEBEL
ei ole kommentti, vaan allekirjoitus, johon ei tarvi kommentoida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Osa pääministerin työtä. Niin on maksanut edellistenkin suomalaisten osallistujien, jos ovat valtiojohtoa olleet.
Mitä Igor luulet, että tämänkertaisessa Bilderbergin kokouksessa mahtaa olla asialistalla :)
"Kutsu tämän järjestö suljettuihin tilaisuuksiin on henkilökohtainen, ei virka-asemaan sidottu."
So what? Sinulle tulee ehkä yllätyksenä, että vaikka kutsu olisi henkilökohtainen, maksaa valtio sen tietyssä virka-asemassa oleville (ei pelkästään pääministeri) silti. Vaikka kutsujan näkökulmasta olisi henkilökohtainen, valtion näkökulmasta virka-asemaan liittyvä. Vastaavia esimerkkejä on lukuisia, ollut aina.
Kyse onkin nyt siitä pitääkö valtion maksaa tällaisia matkoja!
Kyllä. Kutsu on tullut Suomen pääministeri Marinille, ei yksityishenkilö Marinille.
Miten tästäkin on saatu "kohu", sillä jo vuodesta 1954 Suomesta on kutsuttu eri henkilöitä.
Nyt oli Marinin vuoro, sitä ennen Alexander Stupp, Erkki Liikanen jne. Ja kutsu on kunnianosoitus Suomelle.Enkä sitäkään ymmärrä, miksi joillakin on kova vimma tehdä Suomesta suljettu valtio ja paheksutaan kansainvälistä yhteistyötä, puuttuu vain, että länttä pidetään pahana kuin Venäjällä.
Vai onko tämä Venäjän trolleja.10 vuotta sitten tästä ei kirjoitettu lehdissä, se oli folioiden salaliittoteoria ja nytkin tapaamiset tapahtuvat täysin salaisesti. Mikä tässä ei mene perille että demokraattisuus ja avoimuus puuttuvat? Meillä on kansalaisina oikeus saada tietää mitä meidän vaaleilla valitut edustajamme sopivat ulkomaisten toimijoiden kanssa, vai olemmeko me joku Venäjä?
Miten niin avoimuus puuttuu? Vai tarkoittaako sinulle avoimuus, että se on kaikkien mitä joku on sanonut, niin se on julkisesti kaikkien riepoteltavana ja haukuttava.
Minusta avoimuus tarkoittaa, jokainen voi sanoa mielipiteensä, ilman julkisuutta.
Tässä kolme suomalaista kertoo, omasta kokemuksestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ !
Siellä se 12-vuotias woke tiktokkaaja tyttö fanittaa raivoisasti Sannulia, voi miten hellyttävää.
Minä olen kyllä reilu viiskymppinen äijä, en sitten tiedä olenko vieläkin säälittävämpi fani näillä parametreille
Mutta olet 12-vuotiaan tasolla henkisesti ja älyllisesti.
Mene vaan henkilöön niin kuin menet Sannankin suhteen - kertoo sinusta paljon enemmän kuin minusta tai ihanasta pm:stämme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saadaanko MTV3 pääuutiisiin se yhteiskuntasuhteiden erikoistoimittaja tuohtumaan heltta heiluen tästä kohusta?
Sanna Ukkola?
Varmaan tarkoitti Eeva Lehtimäkeä... :D
Tuo kyllä varmaan yrittää väkisin vääntää tämänkin asian Maikkarin uutisissa jotenkin Marinia vastaan...
Akka on kyllä ollut viime aikoina oudon vaitonainen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut enemmän kuin suotavaa lähettää tällaiseen tilaisuuteen joku muu poliitikko. Marinista kun ei saa vaikuttajaa sitten millään. Tuskin saa tapahtumasta mitään irti. Nyökyttelee ja myötäilee, sen hän osaa.
Ei sinne ketään lähetetä, vaan sinne Kutsutaan.
Hehheh...enemmän sanottavaa. Oletko nyt ymmärtänyt tilausuuden luotteen oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ !
Marin on todennäköisesti seuraava presidentti. Ei se Olli Rehn pärjäisi hänelle vaaleissa. Marinin kannatus presidentiksi on jo nyt 35%, vaikkei toistaiseksi häntä ole pidetty edes potentiaalisena ehdokkaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JEZEBEL
Jezebel oli foinikialainen prinsessa, joka nai kuningas Ahabin. Vanhassa Testamentissa tätä syytetään Ahabin kääntämisestä pois oikeasta Jumalasta ja hänen ohjaamisestaan palvomaan omaa jumalaansa, Baalia. Baal-jumala on tullut tutuksi paljastavat symbolit aikaisemissa osissa. Baalin palvontamenoihin sisältyy pienten lasten uhraaminen. Tästä sekä syystä juutalaiset että esikristityt inhosivat häntä. Kuningatarta syytettiin myös tyrannimaisen hallitusmuodon tuomisesta Israeliin. Uskotaan myös, että hän ja Ahab yrittivät aloittaa Israelissa vallankumousta. Häntä syytettiin Herran profeettojen tappamisesta, ja profeetta Elia syytti häntä hirmuteoista. Vapaamuurarien jumala on sama Baal.
https://injektiopiikki.com/2022/05/06/jezebel-en-tieda-miten-jouduit-ve…
Mun mielestä on tosi huvittavaa että jengi uskoo johonkin lähi-idän uskontoihin ihan kuin ne olisi totta. Näkeehän sen tyhmempikin että samaa kusetusta kuin tänä päivänäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut enemmän kuin suotavaa lähettää tällaiseen tilaisuuteen joku muu poliitikko. Marinista kun ei saa vaikuttajaa sitten millään. Tuskin saa tapahtumasta mitään irti. Nyökyttelee ja myötäilee, sen hän osaa.
Häkkänen olisi ollut asiallinen ja pätevä Suomen edustaja. Tuleva ministeri.
Mukana on myös kokoomuskansanedustaja Elina Valtonen, mutta sehän on taas ihan toinen juttu, jos hänen kustannuksensa maksetaan.
Mediahiljaisuus on kuitenkin saanut aikaan sen, että Bilderberg-tapaamisista on liikkeellä erilaisia salaliittoteorioita. Yksi on se, että kokouksissa suunnitellaan uutta maailmanjärjestystä.
– Ne puheet kannattaa jättää omaan arvoonsa, kansanedustaja Elina Valtonen (kok) hymähtää.
– Tuo on tuollainen Venäjän trollitehtaiden välittämä ajatus. Olen ollut aina valmis kertomaan omasta Bilderberg-vierailustani niin paljon kuin pystyn. Etenkin, kun Venäjän propaganda on niin vahvaa ja kun jotkut aidosti uskovat näihin salaliittoteorioihin, Valtonen lisää.
LEON