Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikkoja myöhemmin mies laittaa viestiä

Vierailija
02.06.2022 |

Ja sanoo että nautti seurastani. "Todella paljon". Luulin että juttumme oli ohi.

Loppuiko hänellä toinen tapailu, vai onko oikeasti kiinnostunut? Mitä mieltä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mamma olikin huono

Vierailija
2/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen mamma olikin huono

Halusin lopettaa tapailun koska minusta alkoi tuntua että hänellä olikin yhtäkkiä joku toinen. En tietenkään omisa häntä, mutta valinnat on valintoja. Hän vaikutti kyllä hieman loukkaantuneelta, mutta ei pistänyt vastaan.

Ja nyt sitten viikkoja myhemmin ottaa yhteyttä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla myös et on miettinyt vaan asiaa ja halus vielä nähdä onko mahdollisuuksia. Ei voi toisesta ihmisestä tietää, voi olla rt paljon naisia kierroksessa tai sitten ei

Vierailija
4/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän tyhmä. Paremman puutteessa kelpaisit..

Vierailija
5/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vähän tyhmä. Paremman puutteessa kelpaisit..

Et sitten ymmärtänyt että en todellakaan ole sellainen ihminen. Minähän sen tapailun alunperin lopetin koska minulla on korkeammat standardit.

Vierailija
6/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sitten jauhat vielä koko asiaa? Nämä provot on luvattoman huonoja tänään.

Vierailija
7/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten jauhat vielä koko asiaa? Nämä provot on luvattoman huonoja tänään.

Mitkä provot! Sinäkö sen päätät mistä täällä saa keskustella. Urpo XD

Vierailija
8/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan joku lätkäjuntti. Keskittyi kisahuumaan ja nyt taas on naiset mielessä.

Vierailija
9/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai arpoo kotona jättääkö vaimoaan vai en. Ensin päättää jättää, ja erota ja aloittaa jo uuden elämän. Sitten tuleekin katumapäälle ja koittaa kotona paikkailla, kunnes arki taas iskee, ja muistuu mieleen että sun kanssa ilman perheen tuomaa painetta olikin kivempaa.

Vierailija
10/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta tuntui että hänellä on joku, mikset kysynyt? Tai ottanut selvää.

Olet lopettanut suhteen ja jäänyt miettimään mitenkä se oikein menikään. Oliko joku toinen vai ei?

Mitäpä jos juttelisitte, jos kerran kumpaakin kiinnostaa. Mies ei tuollaista viestiä laittaisi jos ei kiinnostaisi. Ja sinä et tänne aloitusta tekisi.

Vierailija
11/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti sanoisin että jos ei tule pikku-huolimatonta iloista moikkaviestiä heti tapaamisen jälkeen niin jotain on pielessä.

Vierailija
12/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille että nytkö vasta tajusit asian. Ei tuollaisen pölvästin kanssa kannata aikaa hukata. Jos mies on kiinnostunut niin ei se mietiskele viikkoja vaan tekee asialle jotain

Vierailija
13/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

köhkah kirjoitti:

Yleisesti sanoisin että jos ei tule pikku-huolimatonta iloista moikkaviestiä heti tapaamisen jälkeen niin jotain on pielessä.

Tapasimme ja juttelimme kyllä sen jälkeen. Myöhemmin suhde päättyi, tai "päättyi".

Vierailija
14/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan sanoa kuten asia on, että tämä(kin) provo on huono, ja sinä olet juuri se miksi muita haukut.

Saat sinä huonostakin provosta puhua, jos et paremmasta tajua. Etkä ennenkaikkea pysty parempaan provoon.

Vierailija
15/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko mies. Ei kannata edes vastata mitään.

Vierailija
16/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kohdaltasi, mutta kun sytytin miehen kunnolla tuleen, ei hän olisi malttanut olla minusta erossa päivääkään.

Vierailija
17/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

köhkah kirjoitti:

Tapasimme ja juttelimme kyllä sen jälkeen. Myöhemmin suhde päättyi, tai "päättyi".

Siis särmiä hiotaan aina kun on tunteet pelissä. Jompikumpi saataa suuttua, koska käydään liian lähellä tunteita. Minä olen mököttänyt ja vastapuoli on mököttänyt. Se onkin se vaikein aita hypätä yli - oma virhe meinaan.

Vierailija
18/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan sanoa kuten asia on, että tämä(kin) provo on huono, ja sinä olet juuri se miksi muita haukut.

Saat sinä huonostakin provosta puhua, jos et paremmasta tajua. Etkä ennenkaikkea pysty parempaan provoon.

Mikä ihmeen provo. Tämä on minun elämää, ei sinun. Jos ei ole asiaan kommentoitavaa, pysy poissa.

Olet pelkkä trolli.

Vierailija
19/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo nyt vähän huonolta kuulostaa, että viikkoja myöhemmin palaa asiaan. Etenkin jos vain teki katoamistempun silloin kun olet hänen kanssaan viimeksi ollut tekemisissä.

Oma epäilyni on, että olit varalla ja nyt hänen ensisijainen suhdevirityksensä on tullut tiensä päähän ja sinä kelpaisit taas miehelle. Toki voin olla tässä väärässä ja mies onkin vaikka ollut kiireinen (jääkiekon MM, töissä hektistä, joku muu projekti ollut mielen päällä, draamaa perhesuhteissa, terveysongelmia tms.). Tai sitten hän on vain hidas syttymään ja halunnut pohtia asioita rauhassa. Todella vaikea tietää mikä syynä oikeasti, eli spekuloimiseksihan tämä menee. Ehkä kysyisin mieheltä suoraan tätä, vähän haastaisin?

Vierailija
20/22 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

köhkah kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

köhkah kirjoitti:

Siis särmiä hiotaan aina kun on tunteet pelissä. Jompikumpi saataa suuttua, koska käydään liian lähellä tunteita. Minä olen mököttänyt ja vastapuoli on mököttänyt. Se onkin se vaikein aita hypätä yli - oma virhe meinaan.

Aivan, tämä on kyllä varmasti totta.

Olin kyllä yllättynyt viestistä ja se vaati rohkeutta, edelliset viestit kun olivat väittelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi