Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovistestissä plussa, mutta limat myöhässä

13.10.2006 |

Osaako kukaan selittää / onko kellään ollut vastaavaa; eli mulla mammaksi.fi:n ovistestissä maanantai-iltana lähes yhtävahvat viivat ja tiistai-aamuna selvä plussa. Tiistaina klo 18 aikoihin viiva lähes olematon. Mutta, tuon plussan aikoihin limoja ei ollut, limat tulivat vasta eilen (torstai) iltana ja jatkuu edelleen. Mammaksi.fi:n ohjeiden mukaisesti oviksen olisi pitänyt olla jo aikaisemmin (24-48h plusssasta). Eli nyt siis pitäisi olla ns.kuiva kausi mutta limaa tulee entistä enemmän.. Ja nyt lämpökin jo noussut 37,1. Outoa..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mulla kans samanlainen tilanne, en kyllä osaa sanoa mistä johtuu mut oon ymmärtänyt et limat voi tulla ns oviksen jälkeenkin. Eli mä tein plussan ovistestiin sunnuntaina, eilen(ma) ei enää mitään viivaa, oli menkkamaiset alaselkä-ja alavatsakivut. Tänään ei enää kipuja mut limat paljon runsaammat kuin eilen. En tiedä mut kaipa ne limat voi tulla heti oviksen jälkeenkin. Mulla kans lämpö noussut tänään. Eikähän meillä molemmilla ovis mennyt jo....Pidetään peukkuja että tärppäis

Vierailija
2/2 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussaa, mutta voi siis olla normaaliakin. Mulla todella jäi toi kuivakausi välin, sillä limat jatkuu edelleen. No, viikon päästä sitten nähdään kummastako johtuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla