Kuinka pyytää ujoa naista treffeille?
Vaiko samalla tavalla kuin ei-ujoakin? Jostain olen joskus kuullut että treffejä ehdottaessa toisen mahdollinen ujous tulee kyllä ilmi niin mistä sen siinä oikein huomaa/mikä sen paljastaa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata luulla, että ujo olisi myös esim. epävarma tai heikkoluonteinen. Ujo voi olla erittäin voimakastahtoinen ja määrätietoinen ihminen.
Tämäpä. Tarkoittaa myös sitä, että pakitkin pitää ymmärtää, vaikka niiden antaja olisikin ujo nainen. Minua raivostuttaa miehet, jota kysyvät treffeille eivätkä usko pakkeja, koska kuvittelevat niiden syyn olevan ujoudessani - etten uskalla lähteä miehen kanssa treffeille. Sitten jäävät vänkäämään jotain "jännittääkö sua" tai muuta pskaa. Ei, ei jännitä, en vaan ole kiinnostunut sinusta.
Joillain tuntuu olevan kuvitelma että ujolle kelpaisi mikä tahansa.
Ihan samalla lailla kuin vähemmän ujoakin. Ujoushan on lähinnä alkukankeutta, eri asia jos kyseessä on hiljainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla lailla kuin vähemmän ujoakin. Ujoushan on lähinnä alkukankeutta, eri asia jos kyseessä on hiljainen ihminen.
Olen aina niputtanut ujon, hiljaisen ja epävarman yhteen. Kun olet yhtä, olet muitten silmissä noita kaikkia.
Älä pliis tee ennakko-oletuksia, että se vähän hiljaisempi ja vaatimattomamman näköinen nainen olisi ujo tai että hän siksi haluaisi alkaa sinun kanssa suoraan parisuhteeseen kun vain pyydät...
Koettu...
Ensin tutustutaan, jos toista senkään vertaa kiinnostaa. Ja kaikenlaiset "sä oot ujo" läpät kannattaa jättää kokonaan pois jos haluaa, että sillä toisella on rento olla.
Elämme 2000-lukua niin on naisten vuoro kysyä meitä miehiä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisesti. Itse olin niin ujo etten osannut kieltäytyä ja niin päädyin naimisiin.
Tuossa on kyllä ollut kyse ihan jostain muuta ominaisuudsta kuin ujoudesta. Ei ujous tarkoita että ihminen olisi jokin tahdoton vässykkä.
Ei ole kyseessä vässykkä vaan siitä että yksi asia johtaa toiseen .
Epäiletkö siis jostain jo etukäteen, että nainen jota aiot pyytää, on ujo?
Vain ruma nainen on ujo, ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vain ruma nainen on ujo, ei mulla muuta.
Sinä ilmeisesti tunnet kaikki maailman ujot naiset. Aikamoinen suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Lyöt meisselin pöytään. 40cm toimii aina
En löydä mistään noin lyhyttä pöytää.
Lasket housut, lipsuttelet kieltä, tuijotat maanisesti ja vetelet kaluasi näytösluontoisesti. Kaffelle, lähe kaffelle ölinän säestämänä tietty.
Lyöt meisselin pöytään. 40cm toimii aina