Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teetkö kotijumppia?

Vierailija
01.06.2022 |

Olen tullut ihan riippuvaiseksi kaikenlaisista kotijumpista.
Muutama minuutti sinne pitkin päivää tekee tosi paljon lopulta.
Perusjumpat: Kasvot, kaula ja rinta, selkä, rinnat, kädet, vatsa ja jalat.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vasenta kättä harjoitan ahkerasti päivittäin

Vierailija
2/21 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ette ole. Muutama minuutti aamulla, päivällä, iltapäivällä ja illalla, ja siinä se päivän ohjelma on. Viisi minuuttia sinne tänne  ja tulosta syntyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sellaisia baletti/barre liikkeitä just muutamia minuutteja päivässä.

Vierailija
4/21 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty käymään ryhmäjumpissa ahdistuksen takia, niin pakko tehdä kotona. En yleensäkään viihdy yli-energisen akkalauman keskellä.

Vierailija
5/21 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen. Kaksi kertaa viikossa n. 45 minuuttia kerralla Fitness Blender -nimiseltä sivustolta.

Vierailija
6/21 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee. Joskus tein sen teeveejumpparin jumpan, mikä tulee nyt telkkarista ja ihmettelin, miten luulin aikaa menneen vain puolet arviomastani ja miten hauskaa se oli. Hän myös selitti eri vaihtoehtoja, että jos et oysty seisomaan ilman tukea, tee näin ja jos tämä tuntuu helpolta, tee näin...

Poikani tekevät paljon kotijumppaa pitkin päivää. Eivät mitenkään ohjatusti, vaan itse vaan ja se näköjään kannattaa.

Pakko alkaa itsekin. Ehkä tuollainen ohjattu jumppa on minulle paras.

Heti huomenna, nyt olen jo aivan naatti.

Vierailija
7/21 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Nostan tavoitteellisesti painoja kotipunttisalilla n. tunnin verran 5 kertaa viikossa.

8/21 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kuutena päivänä viikossa. Käytän kevyitä painoja tehostamaan liikkeitä.

Vierailija
9/21 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen. Kaksi kertaa viikossa n. 45 minuuttia kerralla Fitness Blender -nimiseltä sivustolta.

Minä en jaksa tehdä noin pitkään kerrallaan. Sen takia teen jumpat pätkissä päivän mittaan, mutta en sitten tiedä onko yhtä tehokasta. 

Vierailija
10/21 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo-o. Nostan tavoitteellisesti painoja kotipunttisalilla n. tunnin verran 5 kertaa viikossa.

Aika tiuhaa treenaat! Palautumiseen ei aikaa ole riittävästi! Jossain vaiheessa kehosi menee kataboliseen tilaan! Eli lihas alkaa"syömään"lihasta!

Vierailija
11/21 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä kans peukku Fitness Blenderille! Tehokkaita treenejä joita on helppo seurata, vaikka ei englantia juuri osaisikaan.

Vierailija
12/21 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä muuten sama, mutta 4 kertaa viikossa. Yhtenä päivänä teen yleensä noin puolen tunnin hiit-treenin kevyemmillä painoilla tai kehonpainolla. Toimii mulle.

Vierailija
13/21 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen YouTubesta eri jumppia ja joogatunteja, 20-60min. kerrallaan jotain 3-4 kertaa viikossa.

Vierailija
14/21 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta teen kaikenlaista kotijumppaa pari kertaa viikossa. 

Vierailija
15/21 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee. Joskus tein sen teeveejumpparin jumpan, mikä tulee nyt telkkarista ja ihmettelin, miten luulin aikaa menneen vain puolet arviomastani ja miten hauskaa se oli. Hän myös selitti eri vaihtoehtoja, että jos et oysty seisomaan ilman tukea, tee näin ja jos tämä tuntuu helpolta, tee näin...

Poikani tekevät paljon kotijumppaa pitkin päivää. Eivät mitenkään ohjatusti, vaan itse vaan ja se näköjään kannattaa.

Pakko alkaa itsekin. Ehkä tuollainen ohjattu jumppa on minulle paras.

Heti huomenna, nyt olen jo aivan naatti.

TV 2:lta tuli "entisessä elämässä" hyvä, ammattitaitoisten vetäjien (Katja Laaksonen ja Anne Soini) jumppa, joka viikko uusi kiva ohjelma. Silloin tunsi saavansa tv:stä jotain hyötyä, kun YLE veroa joutuu pakolla maksamaan. Sitten se lopettettiin.

Nykyään maksan vähän joka kuukausi erään ketjun laadukkaista nettijumpista, lenkkeilyn ohella on hyvä tehdä lihaskuntoa.

Vierailija
16/21 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tehdä tätä viiden minuutin käsijumnppa pari päivää sitten,  ja kyllä tuntuu.. 

Vierailija
17/21 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Martinan kotijumpat on ok. Samoin Mannisten ohjeilla menen.

Vierailija
18/21 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Martinan kotijumpat on ok. Samoin Mannisten ohjeilla menen.

Paljon maksat?

Vierailija
19/21 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, ettö jumppasin enemmän ennen koronaa. Kun salit meni kiinni alkoi nopeasti kyllästyttää pelkkä kotona treenaaminen. Nyt olen taas innostunut enemmän, kun ei ole pakko.

Mulla on parit käsipainot, jumppakuminauhoja ja jumppapallo, mutta paljon myös liikkeitä kehonpainolla. 

Vierailija
20/21 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teen. Varsinaista kotijumppaa (joogaa, kahvakuulaa, kehonpainoa tai kuntopiiriä) ehkä 2-3 viikossa. Sen lisäksi lenkkeilen ja pyöräilen. Talvella hiihdän. Tykkään liikunnasta, mutta mieluiten teen sitä ihan itsekseni, koska se on tavallaan samalla myös meditatiivinen kokemus. En kaipaa silloin juttuseuraa.