Ei mulla oo ketään muutakaan, jolle tästä puhua, siispä kerron teille ja toivon että joku auttaa mua :(
Mä olen ollut toivottoman ihastunut yhteen mieheen reilusti yli puoli vuotta jo. Meillä on flirttiä ja muuta, mutta juttu ei etene tästä mihinkään. Mies tietää tunteeni, minä vain en tiedä hänen. Voin vain arvailla.. välillä uskon että hänkin minusta tykkää ja muuta, kun välillämme on kuitenkin kipinää ja katseita, hymyjä, naurua, juttelua.. yhteisiä hetkiä. Välillä ajattelen ettei hän minusta pidä, koska mitään ei tapahdu.
Alan olla loppu tämän tunteeni takia. Tää on piinaavaa ja vie hulluuteen.. toivoisin voivani unohtaa, mutta en voi. Olen sitä yrittänyt jo kauan, mutta tunteeni eivät vain kuole. Jossain sisälläni on typerä haave siitä että meistä tulisi joskus jotain..
No, jotta asia ei olisi näin yksinkertainen, minuun on ihastunut nyt yksi kaverini. Kiltti ja ihana, sellainen mies jonka kanssa olisi varmasti hyvä olla. Hyväksyy lapseni, rakastaa minua, on hyvä ammatti ja muutenkin taloudellinen puoli kunnossa.. ei haarasta baariörvellystä eikä kaverisekoiluja, vaan enemmänkin ulkoilua, luonnossa liikkumista ja kaikkea muuta mistä itsekin pidän. Mutta.. kun sydämeni on tuon toisen luona. Se vaan on enkä sitä pois saa vaikka todella olen yrittänyt..
Tätäkö tää nyt sitten on? Hylkään hyvän, kenties sen elämäni miehen vain jonkun toivottoman ihastukseni takia? Voinko oppia unohtamaan hänet ja rakastamaan toista??
Auttakaa, mitä teen :((( Tämä on kamalaa..
Kommentit (10)
Miksi hän jatkaa flirttiään jos ei ole kiinnostunut, vaikka tietää tunteeni? Miksi hän hakeutuu seuraani, katsoo silmiin ja hymyilee? Voih.. kuolen tähän tunteeseen :(
Asian voi esittää niin monella tavalla. Mieti etukäteen esim. jos tapaatte vaikka päivällä totea, että harmillista, kun menee se ja se hyvä leffa, mutta kun ei viitsisi millään mennä yksin. (Luova tauko). - Jaa, mutta mites sinä kiinostaisiko sinua se leffa?
Tai huh, ollut rankka työviikko, kyllä lasillinen olisi poikaa. Maija kyllä ilmoitti, ettei ehdi, harmi, no mutta mites sinä, ehditkö lasilliselle tänään?
Jos sanoo ettei käy tänään, niin kysy miltä huominen näyttää. Jos vastaus on että ei onnistu, niin sittenpähän tiedät. Tosin jos hän ällistyy voi olla, ettei heti kykene ehdottamaan toista päivää jos ko. päivä ei oikeasti käy. Siinä tapauksessa hän varmaan itse ehdottaa muutaman päivän sisään jotain muuta, kun hoksaa. Mutta jos mitään ei tapahdu niin sitten ei. Tiedätpähän ainakin.
Niin simppeliä.
Mutta jos lähtee, niin illan aikana selviää varmaan ajatukset.
Oon miettiny omalle kohdallnei, jos mulla olis joku miespuolinen kaveril jonka tietäisin olevan ihastunut minuun mutta minä en häneen niin en todellakaan käyttäytyisi noin! En flirttailisi tuolla tavoin enkä hakisi katseellani, näkisitte millainen hän on seurassani! Ihan todella, en minä ainakaan olis semmonen. Päinvastoin, oisin mahdollisimman asialinjalla ettei tuo ihastunut kaveri vain erehtyisi luulemaan mitään..
Tää oiskin helppoa jos menis niin.. mut ei mene.
Miksi et pyydä ulos uudestaan. Tee nyt hyvä ihme selvyys tavalla tai toisella, miksi haluat piinata itseäsi? Tuskin kai olet 16v.?
Kai toi nyt on melko helposti selvitettävissä pienellä mielikuvituksella ilman, että tarvitsee suoraan kysyä.
Jos mies on hiiri, ole sinä Nainen.
pyytäisin ulos, kävelylle, syömään, leffaan jne. sopivassa tilanteessa, joka tarkoittaa sitä, että jätät hänelle ns. takaoven auki eli et hyökkää päälle, vaan jätät mahdollisuuden kieltäytyä niin että molempien " kasvot" säilyvät. en tiedä missä tilanteissa te yleensä tapaatte ja mistä puhutte, mutta eiköhän sinne saa ujutettua jonkun sopivan täkyn. klassikko: sain juuri pari lippua teatteriin/koiranäyttelyyn/jääkiekkomatsiin tms., mutta harmillisesti ei ole ketään kenen kanssa mennä. olisitko kiinnostunut lähtemään ensi torstaina? ... näin jätät tien auki perääntyä...
jos hän lähtee, huom. hän voi lähteä vain kaverinakin, mutta jos sen jälkeen menee lasilliselle, niin kyllä se siitä lähtee jos on lähteäkseen.
kiinnostunut. Nyt ruokit itse omaa ihastumistasi. Todellisuus voi olla ihan toisenlainen.