Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun ruma ja oudonmallinen kroppa estää etten voi pukeutua kauniisti ja naisellisesti

Vierailija
01.06.2022 |

Leveät hartiat, isot rinnat, maatalonemäntämäinen kömpelö olemus. Tasapaksu vyötärö. Mikään ei näytä kivalta päällä. Jos vähän vartalonmyötäisempää (huom. ei kireää) kokeilee niin aina pullottaa joku makkara jostain ja näyttää ihan karsealta. Väljät vaatteet roikkuu telttana rintojen päältä, vaikutelma kamala siinäkin. Inhoan mun vartaloa. Pukeudun melkein aina mustaan paitaan ja farkkuihin.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisumekko voisi olla kiva.

Vierailija
42/49 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kummallisia kommentteja. Ap, olet varmasti hyvän mallinen seksikäs nainen. Ainakin helsingisssä Sokoksella onnollut hyvöt pukeutumisneuvojat. Pienissä shopeissa saattaa kohdata taitavan puvustajan - tai sitten puotipuksun joka yrittää vaan jotain saada myytyä. Käy monessa ja annan niiden palvella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko mallia Sara Sieppi? Hän on monen mielen päiväuni uhkeine kroppineen. Katso hänen pukeutumistyylistä mallia esimerkiksi:

https://img.ilcdn.fi/rAX0_fIw1zp3asnukPxYgm0DMwQ=/full-fit-in/612x0/img…

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/2022-03/Sarasieppithumb2.png

https://is.mediadelivery.fi/img/468/2269a30e176c7d1b793ec3f6d633ccc3.jpg

Hah no en todellakaan ole😄 Olisinkin. Ap

Vierailija
44/49 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen ei ole sama kuin vartalonmyötäinen. Kokeile A-mallista tai empiremallista.

Isojen rintojen kanssa on hyvä olla v-aukko.

Leveiden hartioiden kanssa vältä raglan-hihaa.

Esim mekko hihaton ja päälle sifonki-tai joustava bolero.

No jos yritän sellaista rennon väljää kesälookkia, näyttää se päälläni teltalta koska kaikki roikkuu rinnoista suoraan alaspäin, joten kevyesti vartaloa mukaileva keikkaus imartelisi. Sellaisia ei vain läydy mistään, taas huomasin sen ostoksia tehdessäni. Ei muotoleikkauksia. Vyöt on ihan tuhoon tuomittu idea päälläni (esim väljissä mekoissa). Koska minulla ei ole erottuvaa vyötärö-lantiolinjaa, ei siis se vyötärökään erotu vaan vyö on suunnilleen samalla leveydellä kuin lantio. Näyttää siis käytännössä siltä, että yläosa on valtava (niin kuin onkin) ja siitä alaspäin on suora ja suhteettoman pieni alaosa. Ap

Vierailija
45/49 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama kuin ap:llä, paitsi että rinnat ei ole isot, vaan rintakehä on jotenkin tynnyrimäinen. En ole aina ollut tällainen, vaan iän myötä noin 40 täytettyäni kropan malli on muuttunut sorjasta nuoresta naisesta emäntätyypiksi. Harmittaa ja ärsyttää. No onneksi on etätyö niin voi olla collareissa joka päivä. Ja sellaiset vaatteet mitä on ehdotettu ei vaan ole mun tyyliä. Kai rotevallakin saa olla oma tyyli. Ap ei tosin ole läski eikä roteva.

Vierailija
46/49 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisi vartalolle sopivia vöitä? En ikinä päässyt tissivyöaikakautena mukaan tyyliin ja ajatus vyöstä oudostuttaa, enkä ymmärrä miten se pysyisi paikoillaan :D Pukeudun aina säkkeihin, mutta olisi kiva kokeilla luoda vyötärölinjaa.

Vierailija
47/49 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytäisi vartalolle sopivia vöitä? En ikinä päässyt tissivyöaikakautena mukaan tyyliin ja ajatus vyöstä oudostuttaa, enkä ymmärrä miten se pysyisi paikoillaan :D Pukeudun aina säkkeihin, mutta olisi kiva kokeilla luoda vyötärölinjaa.

Tää! Aina isorintaisille suositellaan jotakin tissivöitä, mutta kukaan ei oikeasti käytä niitä eikä osaa sanoa mistä niitä löytäisi.

Vierailija
48/49 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän sama kuin ap:llä, paitsi että rinnat ei ole isot, vaan rintakehä on jotenkin tynnyrimäinen. En ole aina ollut tällainen, vaan iän myötä noin 40 täytettyäni kropan malli on muuttunut sorjasta nuoresta naisesta emäntätyypiksi. Harmittaa ja ärsyttää. No onneksi on etätyö niin voi olla collareissa joka päivä. Ja sellaiset vaatteet mitä on ehdotettu ei vaan ole mun tyyliä. Kai rotevallakin saa olla oma tyyli. Ap ei tosin ole läski eikä roteva.

Tuliko painoa lisää sinulle 40 kieppeillä vai mikä selittää tuon tynnyrimäistymisen? Onkohan yleistä? Miten sen voisi estää? Yritätkö vielä sorjistua vai oletko ns. hyväksynyt asian?

Vierailija
49/49 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen ei ole sama kuin vartalonmyötäinen. Kokeile A-mallista tai empiremallista.

Isojen rintojen kanssa on hyvä olla v-aukko.

Leveiden hartioiden kanssa vältä raglan-hihaa.

Esim mekko hihaton ja päälle sifonki-tai joustava bolero.

No jos yritän sellaista rennon väljää kesälookkia, näyttää se päälläni teltalta koska kaikki roikkuu rinnoista suoraan alaspäin, joten kevyesti vartaloa mukaileva keikkaus imartelisi. Sellaisia ei vain läydy mistään, taas huomasin sen ostoksia tehdessäni. Ei muotoleikkauksia. Vyöt on ihan tuhoon tuomittu idea päälläni (esim väljissä mekoissa). Koska minulla ei ole erottuvaa vyötärö-lantiolinjaa, ei siis se vyötärökään erotu vaan vyö on suunnilleen samalla leveydellä kuin lantio. Näyttää siis käytännössä siltä, että yläosa on valtava (niin kuin onkin) ja siitä alaspäin on suora ja suhteettoman pieni alaosa. Ap

Nyt on muotia suora kantti kertaa kantti leikkaus puseroissa, takeissa, mekoissa. Johtunee alun perin siitä että sellaisen valmistaminen tulee halvemmaksi, suora leikkaus vain, ja suora ompelu.

Esim. Zalando on poistanut puseroiden hakuehdoista kohdan "malli", että saisi valita malliksi normaalin tai kapean. Monesti puseroiden tiedoissakaan ei enää ole kohtaa "malli". Pusero saattaa olla aivan leveää mallia.