Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammatteja joihin lyhyt koulutus?

Vierailija
01.06.2022 |

Mulla on sellainen tilanne että työt loppuu heinäkuun lopussa.
Olen siis elintarviketyöntekijä. Nykyisellä 8h päivätyöllä elintarviketehtaassa palkkani on nettona n.1300e

Haluaisin ammatin johon on lyhyt koulutus (enintään 2 vuotta) ja palkka olisi NETTONA vähintään 1500e

Mitä ammatteja tulee mieleen?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askarteluohjaaja vanhainkodissa.

Vierailija
82/87 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinteistöhoitajana kaupungilla.

Palkkani on ihan ok.

Työnkuvaani kuuluu: nurmikon leikkuu, lumityöt, erilaiset korjaus ja kunnossapitotyöt.

Ei siis mitään rakettitiedettä.

Itse kävin koulutuksen tähän oppisopimuksella.

Voisiko oppisopimus olla vaihtoehto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski

Vierailija
84/87 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijä.

Vierailija
85/87 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoraaminen

Vierailija
86/87 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

cnc koneistaja  eli napin painaja vaihat kipaleen ja painat nappia, istut 14 min nouset ja sama liike palkka hyvä ei rasitu

Vierailija
87/87 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakennusalalla on kova pula, ilmeisesti edelleen vaikka metallin ja puun hinta pilvissä, ja se on ala, jossa on piilotyöpaikkoja. Jos siis rakennusala kiinnostaa niin ei kun soittelemaan firmoja läpi. Oma työni on etsiä piilotyöpaikkoja, ja melkein joka kaupungista löytyy kokemattomille rakennusapulaisen hommia.

Aika monilla alueilla on myös kova pula kiinteistöhuollon puolella eli jos tykkäät ajaa nurmikkoa, kolaa lunta jne. niin sitä kantsii harkita. Voivat kouluttaa oppisopimuksella ainakin pääkaupunkiseudulla.

Puhelimessa asiakkaiden palvelemista tai myymistä kannattaa myös harkita, jos olet puheliasta sorttia. Tuossa hommassa on pohjapalkka yleensä 1600 euroa kk:ssa + provikat päälle.

Maanrakentajista on pula melkein koko maassa. Oletko katsonut työvoimapoliittisia koulutuksia? Maanrakennusta opetetaan usein siellä hyvin nopeassa aikataulussa.

ex raksa miehen vinkkinä; kannattaa opetella viron kieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä