Kauniina pohdiskeleva naisena deittailu raakaa peliä!
Miehet yritti minut tyttöystäväkseen että näyttäisivät kovimmilta jätkiltä muiden silmissä. En suostunut. Koska en suostu jonkun kanssa suhteeseen joka näkee minussa vain ulkonäön. Minussa on hyvää muutakin! Jos joku ei sitä näe, niin pysyttelen yksin!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniina naisena voit flirttailla, deittailla ja antaa pakkeja koko sydämmensi kyllyydestä kunnes tulee vastaan se mies, joka näkee sinussa muutakin. Harvalla miehellä on samma luksusta ja joutuvat tyytymään useimmiten epämiellyttäviin naisiin.
No ei kaikilla naisillakaan tota luksusta ole. Pitää nimenomaan olla erityisen kaunis. Mikään tavisnätti ei tuollaiseen elämään riitä.
Huomattavasti pidemmälle silläkin pääsee kuin mihin suurimmalla osalla miehistä on mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehiä kiinnostaisi henkiset ominaisuutesi ne voisivat olla yhtä hyvin miesten kanssa.
Itse etsin loppuelämän suhdetta, jotenkin todellakin kiinnostaa kumppanin henkiset ominaisuudet ja odotan että hän on kiinnostunut myös minun. Mikään suhde ei tulisi kestämään pelkän ulkonäön varassa.
Uskotaan,miehillä on kuitenkin erilaiset syyt hakea suhdetta.
Itse etsin loppuelämän suhdetta, jotenkin todellakin kiinnostaa kumppanin henkiset ominaisuudet ja odotan että hän on kiinnostunut myös minun. Mikään suhde ei tulisi kestämään pelkän ulkonäön varassa.