Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin väsynyt tähän

01.06.2022 |

Olen suht nuori, panostanut itseeni ja parisuhteeseeni.
Mutta mies haluaa olla " vielä nuorempi ja vastarakastunut". Hänellä on tavoitteenaan opiskeluaikainen ihastuksensa, joka on tietysti nyt hänen ikäisensä, mutta muuten aivan ainutlaatuinen tai vaihtoehtoisesti täysin uusi suhde. Onneksi olen saanut tämän tietooni hänen kaveriltaan.

Mies on minulle vakuutellut tahtovansa minut, mutta uskon, että se johtuu hänen heikosta taloudellisesta tilanteestaan tällä hetkellä. En haluaisi erota, mutta mies on ollut nyt yli kuukauden aivan erilainen: yliystävällinen tai haastaa riitaa.
Ja joo, olen valittanut tästä aiemminkin eri palstoilla, mutta tämä vain on tällaista vuoristorataa. Kauhea työstressikin päällä. En tiedä, pitäisikö odottaa lomaa ja tehdä päätös silloin. Se on sitten lopullista kuitenkin eikä paluuta ole. Stressaa sekin, kun juuri nyt pitää huolehtia raha-asioista yksin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mies?

2/6 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oma puolisoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi, virallisesti.

Vierailija
4/6 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata avioeroa. Te olette lupautuneet toisillenne myötä-ja vastoinkäymisissä. Menkää esim. Kirkon perheneuvontaan. Sinne voi ehkä mennä yksinkin.

Voisitko saada miehesi rakastumaan sinuun uudelleen? Se vaatii sinulta aika paljon.

Hänet pitäisi saada myös luopumaan toisen ihastuksen tavoittelusta. En tiedä, auttaako järkipuhe. Luulen, että teot auttavat enemmän.

Hänen tulisi nähdä suhteenne houkuttelevampana kuin tuo vieras nainen.

Älä luovuta. Tee, mitä voit. Jos mies lähtee, olet tehnyt parhaasi, mutta älä ole aloitteellinen avioeron ottamisessa tai lähtemisessä. Se on neuvoni. Voimia!

5/6 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. En minäkään tahdo eroa, mutta mieheni on nyt toivonut "emotionaalista rauhaa". Viimeksi eilisiltana hän raivosi, että sabotoin hänen tunne-elämäänsä. Sanoin silloin itselleni, etten voi nyt tehdä enempää. En ole jättänyt eropapereita, mutta tämä tilanne on aika toivoton. Hommasin oman terapeutin korona-aikana työssä jaksamista ajatellen ja olen puhunut myös parisuhteesta. Mies ei terapiaa halua.

6/6 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi minun pitäisi tehdä vielä enemmän ja minun yksin taistella? Olen tehnyt paljon kaikilla elämän alueilla. Tänään terapeuttini kanssa puhuin siitä. Hän on tavannut meidät yhdessä ja sanoi, että meidän kohdallamme minun ei tarvitsisi tuntea niin kovaa syyllisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi