Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniina pohdiskeleva naisena deittailu raakaa peliä!

Vierailija
01.06.2022 |

Miehet yritti minut tyttöystäväkseen että näyttäisivät kovimmilta jätkiltä muiden silmissä. En suostunut. Koska en suostu jonkun kanssa suhteeseen joka näkee minussa vain ulkonäön. Minussa on hyvää muutakin! Jos joku ei sitä näe, niin pysyttelen yksin!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sun pitänyt lukea toi otsikko vielä kertaalleen ennen kuin lähetit kirjoituksesi? ihan kuin joku Iltasanomien toimittelija ois ollut asialla, sen verran huonoa suomea se on.

Vierailija
2/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko sun pitänyt lukea toi otsikko vielä kertaalleen ennen kuin lähetit kirjoituksesi? ihan kuin joku Iltasanomien toimittelija ois ollut asialla, sen verran huonoa suomea se on.

Miehet luulivat että näyttäisivät kovimmilta jätkiltä jos olisin kauniina seisoisin heidän vierellä ja olisin niiden tyttöystävä. En tietenkään suostunut töihin. Vielä vanhempankin sama käyttäytyminen miesten parissa jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhu. Eihän kukaan ala tuommosen kansa olemaan. Tuli pää kipeäksi jo.

Vierailija
4/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahahahhah

Vierailija
5/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hahahahahhah

Katsokaa nyt, sain jo yhden nauramaan. Minulla on hyvä luonne, ja olen hauska. 

Vierailija
6/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Tietysti jokainen haluaa tulla nähdyksi ja kuulluksi. Kauniina tulee helposti nähdyksi, mutta ei välttämättä kuulluksi. Sellaista se nyt vaan on.

Vierailija
7/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Tietysti jokainen haluaa tulla nähdyksi ja kuulluksi. Kauniina tulee helposti nähdyksi, mutta ei välttämättä kuulluksi. Sellaista se nyt vaan on.

Niin on

Vierailija
8/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina naisena voit flirttailla, deittailla ja antaa pakkeja koko sydämmensi kyllyydestä kunnes tulee vastaan se mies, joka näkee sinussa muutakin. Harvalla miehellä on samma luksusta ja joutuvat tyytymään useimmiten epämiellyttäviin naisiin.

Vierailija
9/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniina naisena voit flirttailla, deittailla ja antaa pakkeja koko sydämmensi kyllyydestä kunnes tulee vastaan se mies, joka näkee sinussa muutakin. Harvalla miehellä on samma luksusta ja joutuvat tyytymään useimmiten epämiellyttäviin naisiin.

Mutta en anna sitä anteeksi että miehet halusi minusta näyttelyesineen vierelleen. 

Vierailija
10/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. No älä sitten deittaile. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
11/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama juttu. Osa miehistä tuntui, että etsivät vain eduatusvaimoa. Yrittivät tehdä vaikutusta autoilla, asunnoilla, kesämökeillä, ties millä.

Itse vain etsin sellaista ihmistä, jonka kanssa on hyvä olla, kemiat kohtaa, on hyvää seksiä. Minulle ei miehen rahat ole mikään merkittävä asia, tienaan niin että pärjään lapsien kanssa aivan hyvin.

Valitsin miehen sydämellä. Hän on viisas, kiltti, rehellinen, hellä, kiihkeä. Aivan täydellinen minulle. Ei ole tällä hetkellä työelämässä, mutta sillä ei ole minulle merkitystä. Jos on enemmän kotona niin aina parempi minulle.

Vierailija
12/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehiä kiinnostaisi henkiset ominaisuutesi ne voisivat olla yhtä hyvin miesten kanssa.

Vierailija
13/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen etsin sitä oikeaa, joka näkisi että olen aito, haavottuvainen ihminen eikä pelkkä ulkonäköni. Tykkään pohdiskella syvällisiä ja mietin usein elämän tarkoitusta. Tykkään maalata, harrastan taiteita ja olen herkkä. 

Vierailija
14/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vähän sama juttu. Osa miehistä tuntui, että etsivät vain eduatusvaimoa. Yrittivät tehdä vaikutusta autoilla, asunnoilla, kesämökeillä, ties millä.

Itse vain etsin sellaista ihmistä, jonka kanssa on hyvä olla, kemiat kohtaa, on hyvää seksiä. Minulle ei miehen rahat ole mikään merkittävä asia, tienaan niin että pärjään lapsien kanssa aivan hyvin.

Valitsin miehen sydämellä. Hän on viisas, kiltti, rehellinen, hellä, kiihkeä. Aivan täydellinen minulle. Ei ole tällä hetkellä työelämässä, mutta sillä ei ole minulle merkitystä. Jos on enemmän kotona niin aina parempi minulle.

Mulla sama, tuntuu että minua on koitettu "ostaa" tyttöystäväkseen. Olen köyhästä perheestä, ja minua ei kiinnosta ihmisten varallisuus, ja tulot. Olen aina yrittänyt etsiä jotain syvällistä, sielunkumppanuutta, mutta tuntuu että sitä ei mistä vaan löydäkään..

Vierailija
15/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen etsin sitä oikeaa, joka näkisi että olen aito, haavottuvainen ihminen eikä pelkkä ulkonäköni. Tykkään pohdiskella syvällisiä ja mietin usein elämän tarkoitusta. Tykkään maalata, harrastan taiteita ja olen herkkä. 

No pohdiskele ja harrasta. Et sinä niihin miestä (tai naista) tarvitse.

Vierailija
16/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kaikilla naisillakaan tota luksusta ole. Pitää nimenomaan olla erityisen kaunis. Mikään tavisnätti ei tuollaiseen elämään riitä.

Vierailija
17/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pohdiskele ja harrasta. Et sinä niihin miestä (tai naista) tarvitse.

Olen minä pitkään kaivannut sellaista sielunkumppania ja läheisyyttä. Yritin nettideittalua mutta miesten ensimmäiset kommenttit "onko sulla lisää kuvia?" Jätin koko homman poikki.

Vierailija
18/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku miettii miksi kaunis nainen on yksin

Niin tässä syy.

Vierailija
19/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, tuntuu että minua on koitettu "ostaa" tyttöystäväkseen. Olen köyhästä perheestä, ja minua ei kiinnosta ihmisten varallisuus, ja tulot. Olen aina yrittänyt etsiä jotain syvällistä, sielunkumppanuutta, mutta tuntuu että sitä ei mistä vaan löydäkään..

Mulla myös vastaavia kokemuksia. En muuten ymmärrä miksi miehen pitää jo kättelyssä tuoda esiin, kuinka on hänellä on hieno koulutus ja ammatti ja kuinka omaisuutta löytyy. Rikkaasta suvusta lähtöisin olevat ovat hauskimpia kun kehuskelevat sukulaistensa omaisuudella. Hauskinta tässä on etten edes ole mikään maailmanluokan kaunotar, mutta ilmeisesti siltikin kelpaisi. Voin vaan kuvitella millaista sitten on niillä, jotka ovat mallitasoisia ulkonäöltään.

Vierailija
20/23 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös vastaavia kokemuksia. En muuten ymmärrä miksi miehen pitää jo kättelyssä tuoda esiin, kuinka on hänellä on hieno koulutus ja ammatti ja kuinka omaisuutta löytyy. Rikkaasta suvusta lähtöisin olevat ovat hauskimpia kun kehuskelevat sukulaistensa omaisuudella. Hauskinta tässä on etten edes ole mikään maailmanluokan kaunotar, mutta ilmeisesti siltikin kelpaisi. Voin vaan kuvitella millaista sitten on niillä, jotka ovat mallitasoisia ulkonäöltään.

Koska miehet luulee että naisia kiinnostaa raha :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi