Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ilkein/inhottavin teko mitä joku ns. ystäväsi on sinulle tehnyt?

Vierailija
01.06.2022 |

Vieläkin muistan yläasteaikaisen "ystäväni", jonka kanssa yhdessä sovittiin, että mennään poikien käsityöhön. Yhtäkkiä hän päättikin, että jääkin tyttöjen käsityöryhmään ja minä menin sitten yksin sinne poikien käsityöhön, jossa tulin tietenkin tönityksi ja kiusatuksi. En uskaltanut enää sanoa, että menen kans tyttöjen käsityöhön, koska tuo ystäväni aina naljaili, että tulen joka paikkaan perässä. Noh kuvittelin kai, että ystävät liikkuu noin niinku yhdessä samoissa paikoissa ja piireissä. Olin tosi sinisilmäinen hänen suhteen muutenkin ja hän periaatteessa myöhemmin myös pilasi elämäni yhdellä tavalla, jonka korjaamiseen minulta on mennyt vuosia, enkä vieläkään ole oikein selvinnyt. Onneksi emme ole enää yhteyksissä. Hän on kadonnut jonnekin, en tiedä minne.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi kaikki nolot salaisuuteni eteenpäin ja muutenkin kuulemma ilkkui selän takana. Yläasteella aika kamala tilanne, varsinkin kun minulla ei niitä kavereita erityisemmin ollut koulussa muutenkaan. 

Vierailija
22/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin hävytön että yrittää roikkua ystävien miehissä ja miehissä joiden tietää olevan varattuja sekä miehensä ystävissä (eli on itsekin parisuhteessa, tuo oma mies ei tiedä)

Miksei kukaan kerro tuolle mies-raukalle millainen naisensa on?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä? Onko se jotain syötävää?

Vierailija
24/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin reilu parikymppisenä uusiin ystäviin joiden kanssa aloin viettää suht usein aikaa. Eräs vanha ystäväni tapasi nuo uudet jossain tapahtumassa yhdessä ollessamme. Jossain vaiheessa yksi näistä uusista kavereista suunnitteli illanistujaisia, ja ehdotin että ottaisimme mukaan tuon vanhan ystäväni että he voisivat tutustua lisää ja olisi muutenkin mukava viettää yhdessä aikaa ja että hänkin pääsisi ns. osaksi porukkaa. Illanistujaisia suunnitellut ystävä kutsuikin tuon vanhan ystävän juhliinsa. Tämän jälkeen kertoi, että tuo "ystäväni" oli välittömästi alkanut hihitellen suunnittelemaan että ei kutsutakaan *Emmaa (minua) mukaan vaan jos pidettäisiinkin kekkerit pienemmällä porukalla, olisi paljon kivempaa ja kaikkea.

Sama "ystävä" jätti kutsumatta syntymäpäivilleen, antoi ymmärtää että juhlivat vain lähisuvun kesken. Muutama vuosi myöhemmin selvisi että noissa juhlissa oli ollutkin valtava määrä kutsuttuja, joiden joukossa puolituttuja, kaverin kavereita jne.

Lukuisia samankaltaisia tilanteita vuosien varrelle mahtuu, lisäksi tehnyt myös useita ohareita, esim. kertonut tulevansa opiskelupaikkakunnalleni, ja itse suunnittelut yhteistä illanviettoa tietäen että leivon, teen ruokaa ja valmistelen ja odotan saapuvaksi aikaan X. Illan mittaan venyttää saapumisajankohtaa, kunnes lopulta (minun kysellessä milloin oikein tulee) ilmoittaa ettei taida jaksaakaan tulla (ollen silti kaupungissa).

Ja kyllä, olen viilentänyt välit. Antakaa toki mielipide ko. henkilön diagnoosista :D

Pakko kyllä ihmetellä tällaista toimintaa. En pysty järjellä selittämään, mikset sinä ole tervetullut heidän seuraansa, jos kaikki puolitututkin ovat. Ei vaikuta mielisairaankaan ihmisen toimilta, kun kuitenkin ihmisistä laajalla skaalalla pitävät...

Tulee ainoastaan mieleen se, että he olisivat sinulle kateellisia tai pelkäävät sinun vievän muun seurueen huomion olemalla mukava ym...

Vierailija
25/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti luottamukseni ja vielä ottaen siihen toisen henkilön mukaan minua huijaamaan. Tämä huijaus aiheutti minulle kuukausien työkuorman puhumattakaan henkisestä vaikeasta tilanteesta kun tajusin ettei ystävään voi luottaa.

Vierailija
26/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin reilu parikymppisenä uusiin ystäviin joiden kanssa aloin viettää suht usein aikaa. Eräs vanha ystäväni tapasi nuo uudet jossain tapahtumassa yhdessä ollessamme. Jossain vaiheessa yksi näistä uusista kavereista suunnitteli illanistujaisia, ja ehdotin että ottaisimme mukaan tuon vanhan ystäväni että he voisivat tutustua lisää ja olisi muutenkin mukava viettää yhdessä aikaa ja että hänkin pääsisi ns. osaksi porukkaa. Illanistujaisia suunnitellut ystävä kutsuikin tuon vanhan ystävän juhliinsa. Tämän jälkeen kertoi, että tuo "ystäväni" oli välittömästi alkanut hihitellen suunnittelemaan että ei kutsutakaan *Emmaa (minua) mukaan vaan jos pidettäisiinkin kekkerit pienemmällä porukalla, olisi paljon kivempaa ja kaikkea.

Sama "ystävä" jätti kutsumatta syntymäpäivilleen, antoi ymmärtää että juhlivat vain lähisuvun kesken. Muutama vuosi myöhemmin selvisi että noissa juhlissa oli ollutkin valtava määrä kutsuttuja, joiden joukossa puolituttuja, kaverin kavereita jne.

Lukuisia samankaltaisia tilanteita vuosien varrelle mahtuu, lisäksi tehnyt myös useita ohareita, esim. kertonut tulevansa opiskelupaikkakunnalleni, ja itse suunnittelut yhteistä illanviettoa tietäen että leivon, teen ruokaa ja valmistelen ja odotan saapuvaksi aikaan X. Illan mittaan venyttää saapumisajankohtaa, kunnes lopulta (minun kysellessä milloin oikein tulee) ilmoittaa ettei taida jaksaakaan tulla (ollen silti kaupungissa).

Ja kyllä, olen viilentänyt välit. Antakaa toki mielipide ko. henkilön diagnoosista :D

Pakko kyllä ihmetellä tällaista toimintaa. En pysty järjellä selittämään, mikset sinä ole tervetullut heidän seuraansa, jos kaikki puolitututkin ovat. Ei vaikuta mielisairaankaan ihmisen toimilta, kun kuitenkin ihmisistä laajalla skaalalla pitävät...

Tulee ainoastaan mieleen se, että he olisivat sinulle kateellisia tai pelkäävät sinun vievän muun seurueen huomion olemalla mukava ym...

En tykkää usein vetää kateuskorttia mutta puhtaalta kateudelta tuo kyllä minustakin kuulostaa.

Vierailija
27/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi kaasoiksi parhaat ystävänsä lukuunottamatta minua, ja minut korvasi kaverilla/hyvänpäiväntutulla jonka tuntenut vasta vähän aikaa ja jota tapaa vain satunnaisesti. Toki muisti patistaa minua kaasoille miellettyihin hommiin ja häävalmisteluihin.

Vierailija
28/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sanoi toiselle, etten mene tämän syntymäpäiväjuhlille, koska kuulemma vihaan häntä. No en vihannut. Olin ihan ymmällään kun tuosta kuulin. Olin ollut koko viikon sairaana, hikinen ruumis sängyssä. Olin laittanut siitä erikseen synttärisankarille viestiä! Tosi lapsellista touhua.

Vierailija
29/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit kai ruma jos pojat kiusasivat?

Vierailija
30/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuntenut ja pitänyt häntä ystävänä 19-vuotta. Kävi ilmi, että hänellä on salasuhde mieheni kanssa. Viisi vuotta meni selvitä tuplapetoksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän