Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postiluukkuun tuli kommunistisen puolueen lehti - onko naapurin v*ttuilua?

Vierailija
01.06.2022 |

Kerran aiemminkin tuli ja silloinkin mietin, että joku on laittanut sen kiusantekomielessä. Jaetaanko kyseistä lehteä yleisemmin kotitalouksiin pääkaupunkiseudulla vai yrittääkö joku hiillostaa minua muuttamaan pois nykyisestä osoitteestani? Lisäksi tuli kerran lavatanssipaikan mainoskin. Sitäkin epäilin v*ttuiluksi, sillä olen sinkkunainen. Muut mainokset ovat olleet ihan normaaleja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kans muutama kuukausi sitten. Mietin myös et mitä v i t t u a..

Vierailija
2/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lehti? Tiedonantaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä postiluukusta tulee kirkollistakin propagandaa vaikka olen julkipakana. Jospa aloittajaa pidetään potentiaalisena kommarina, joka on valmis liittymään proletariaatin etujoukkoihin parin äärivasemmmistolaisen lehden perusteella.

Vierailija
4/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join the party.  

Vierailija
5/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saattaa luulla, että olen vuokralainen, sillä asun yksin, vaikka omistan kämppäni. Se voisi selittää moisen jekun.

Vierailija
6/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kans muutama kuukausi sitten. Mietin myös et mitä v i t t u a..

Ok, toivottavasti ei siis ollut mitään henkilökohtaista v*ttuilua. Nimittäin tuo oli kommunistien lehti, ei edes Vasemmistoliiton julkaisu.

Vierailija
7/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lehti? Tiedonantaja?

Saman puljun laihempi sanomalehti "Eespäin!". Uskonnollisia julkaisuja ei ole toistaiseksi tipahdellut.

Vierailija
8/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin todennäköisimpänä, että lähelläsi asuu joku innokas puolueen jäsen, joka välillä jakaa lehtiä naapuristoonsa mainosmielessä.

Vierailija
9/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän p.utler mikään kommunisti ole, kunnon phaskisti. Meijän komut vaan uskoo vielä vanhaan joulupukkiin.

Vierailija
10/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettelin, niin sitä jaetaan kommunistien lehteä joillain alueilla kotiinkin. Ei siis tainnut olla henkilökohtainen piikki. Mutta se lavatanssimainos oli kyllä jonkun yksityisemmän tahon jakama, sillä se mainosti jotain random lavatanssipaikkaa Uudellamaalla.

T. Potentiaaliseksi kommunistiksi mahdollisesti luultu sinkkunainen

Vierailija
11/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän p.utler mikään kommunisti ole, kunnon phaskisti. Meijän komut vaan uskoo vielä vanhaan joulupukkiin.

No Putler ei ole komukka, vaan toista äärilaitaa. Tosin en hänenkään teesejään voisi vähempää kannattaa.

Vierailija
12/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei lue postilukussa: Kitos ei mainoksia! joten tulee välillä vasemisto liton lehti, tulee presujen lehti ja Jehovantodistajan Vartiotorni. Se loppu siihen kun soitin ja ilmoitin heidän päämajan vasta. Muut lehdet saa tulla. lehdestä saa taitettua ilmaisen Bio Jätepussin.

Vierailija
13/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yrittää käännyttää sua kommunistiksi.

Vierailija
14/14 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä jaetaan välillä ihan mainoksena. Samoin olen saanut välillä jotain Maaseudun tulevaisuutta jne. kun katsovat, että kiinnostaisiko se. Kiinnostaisi se, mutta ei ole varaa kaikkea tilata, eikä aikaa lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän