Mitä ajattelet ihmisestä, joka saa muut nauramaan?
Olisiko susta kiva seurustella sellaisen ihmisen kanssa?
Kommentit (13)
Entäs jos kyseinen ihminen on nainen? Onko se jotenkin huono piirre naisessa, jos heittää hauskoja juttuja ja on välkky? Ap
Huonoitsetuntoiselle miehelle huono juttu
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos kyseinen ihminen on nainen? Onko se jotenkin huono piirre naisessa, jos heittää hauskoja juttuja ja on välkky? Ap
Ei ainakaan minun mielestäni ole mitenkään sukupuoleen sidonnainen asia. Minä olen parhaimmillani sellainen rento läpänheittäjä, joskus saan muut nauramaan ihan olemalla oma hölmö, vähän kömpelökin itseni. En ole mikään porukan vitsiniekka, usein etenkin uusien tuttavuuksien kanssa aika varautunut. Sitten saatan yrittää keventää tunnelmaa sanomalla jotain ja huomaankin sanoneeni jotain höpsöä joka sitten saa muut nauramaan. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus puhuin tästä aiheesta erään miehen kanssa. Hän sanoi, että ehkä suurin epävarmuutta aiheuttava asia hänelle ja monelle muullekin tuntemalleen miehelle on se, jos toinen mies saa (oman) naisen nauramaan. Ymmärsin, että monelle miehelle on tärkeää saada itse oma nainen nauramaan ja saattaa ottaa koville, jos nainen nauraakin toisen miehen jutuille ja/tai hänen kanssaan.
Minä peittelen epävarmuuttani huumorilla, mutta olen huomannut ettei minua oteta juuri kovin vakavasti. Odotetaan vain että sanon jotain hauskaa, mutta muuten ei paljoakaan huomioida. Jos en heitä vitsiä ja yritän olla vakavissani, niin sanotaan että miksi olet noin masentava? m33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus puhuin tästä aiheesta erään miehen kanssa. Hän sanoi, että ehkä suurin epävarmuutta aiheuttava asia hänelle ja monelle muullekin tuntemalleen miehelle on se, jos toinen mies saa (oman) naisen nauramaan. Ymmärsin, että monelle miehelle on tärkeää saada itse oma nainen nauramaan ja saattaa ottaa koville, jos nainen nauraakin toisen miehen jutuille ja/tai hänen kanssaan.
Tuo on myös vaikea asia monelle miehelle. Itse olen kuullut että tuntuu pahalta jos joku keskustelee oman naisen kanssa syvällisesti ystävällisesti ja sujuvasti.
Ihminen, joka saa toisen nauramaan, on lahja. Huumorintaju on avioliiton kulmakivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on myös vaikea asia monelle miehelle. Itse olen kuullut että tuntuu pahalta jos joku keskustelee oman naisen kanssa syvällisesti ystävällisesti ja sujuvasti.
Helpommin ilmaistuna, tulevat hyvin keskenään toimeen. En tiedä onko naisilla samaa ongelmaa jos mies tulee hyvin toimeen muidenkin naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Se on hieno piirre. Huumorintajuinen ja hymyilevä nainen, ja siihen lisäksi kaunis hymy. Itse rakastuin ihan ensimmäisenä oman naisystäväni hymyyn, nauruun ja hänen huumorin takia. Eka päivinä se oli todella hauskaa, ja se muuttui myös rakkaudeksi. Se ilo ja hauskuus on todellakin tarttuvaa ja siitä meillä pidetään edelleenkin kiinni. Ilo ja hauskuus kertaantuu ihan kaikkeen parisuhteessa. Meillä ei murjoteta ja asioihin löytyy aina ratkaisu ilman riitaa.
Heh...kysymyksen muotoilu ei sentään ollut "millainen ihminen..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommin ilmaistuna, tulevat hyvin keskenään toimeen. En tiedä onko naisilla samaa ongelmaa jos mies tulee hyvin toimeen muidenkin naisten kanssa?
Kai se on ihmiskohtaista. Itse naisena sanoisin, että on hyvä jos mies tulee juttuun muiden kanssa sukupuoleen katsomatta ja omaa hyvät käytöstavat. Liika tuttavallisuus sitten taas on asia erikseen.
joo