Olenko mielestänne alipainoinen, 182/60?
Isäni oli samanlainen nuoruudessani ei lihonut vaikka söi kuin sika, itellä. sama. Mutta sairastanko osteoporoosiin?
Kommentit (20)
Ei ole mielipidekysymys. BMI on 18,1, joka on lievän alipainon puolella. Toisaalta 1,5 kiloa painavampana olisit jo normaalipainon puolella joten pienistä marginaaleista puhutaan.
Aika laihassa kunnossa, mutta jos terve niin ei väliä.
Olet aika pahasti alipainoinen, jos olet mies.
Alipainoisuus ei ole mielipidekysymys vaan lääketiedettä. KVG
Kyllä sairastat
T. Palstan päivystävä ennustajaeukko
Minä olen 188/75 ja 10 vuotta sitten oli 188/65. M29
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 188/75 ja 10 vuotta sitten oli 188/65. M29
Olen 30v ja 18 vuotta sitten painoin 73. kg. Stressi siis näköjään laihdutti tai jotain.
t. ap
Ihan normaalit mitat nuorelle naiselle.
Näytät todennäköisesti nyt liian laihalta. Lihota nyt edes se kaksi kiloa, niin olet 62. Mieluiten 5 kg saisit lihottaa, ja silti olisit hoikka.
Lievästi alipainoinen. Jos ei ruokailua lisäämällä nouse paino ja ennen olet ollut normaalipainoinen niin suosittelen keskustelemaan lääkärin kanssa.
Olet. Mutta jos voit muuten hyvin, niin senkus olet.
Olet alipainoinen! Tollaset 75-80kg ois parempi kannaltasi! Itse ole 184cm ja paino 90kg. Harrastan jossain määrin lihastreeniä! Joten silläkin on oma vaikutuksensa kehon painoon!
Vierailija kirjoitti:
Lievästi alipainoinen. Jos ei ruokailua lisäämällä nouse paino ja ennen olet ollut normaalipainoinen niin suosittelen keskustelemaan lääkärin kanssa.
BMI sama kuin mulla. Ei olla kumpikaan liian laihoja, ei ainakaan minua ole alipainoiseksi sanottu.
Vierailija kirjoitti:
BMI sama kuin mulla. Ei olla kumpikaan liian laihoja, ei ainakaan minua ole alipainoiseksi sanottu.
Oletko mies vai nainen? Vähintään 62 pitäisi olla.