Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö yhteyttä ystäviisi jotka eivät pidä sinuun?

Vierailija
01.06.2022 |

Kavereita ollaan oltu ihan lapsesta asti ja minä ollut aina se joka on yhteydessä. En muista että olisi ikinä itse kysynyt minua mihinkää tai ehdottanut tapaamista. Aina ku ollaan minun tavattu niin ollaan oltu aina niinkuin ennenkin, eli ei tietääkseni olla riidoissa tai mitään. Henkilö on aina ollut sellainen että viihtyy hyvin yksinkin. En ole pitänyt ihan tarkoituksella itsekään yhteyttä ,kun kyllästyin olemaan se joka on yhteyksissä. Olen kerran maininnut että miksi ei ole ollut yhteyksissä ja sain vastaukseksi: Olen ollut kiireinen.

Itse olen tullut sellaiseen johtopäätökseen, että en ole missään tekemisissä enää hänen kanssaan. Ottakoot hän itse yhteyttä jos haluaa, mutta jos ei älyä itse miksi yhteydenotto loppui niin se on hänen ongelmansa.

Miten te tulkitsette tämän tilanteen?

Kommentit (3)

1/3 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös melkein aina se, joka ottaa yhteyttä.

Yli 10 vuotta sitten minulla oli kaveri, joka ei koskaan itse ottanut yhteyttä minuun. Sitten kerran kun olin perättäisinä päivinä yrittänyt soittaa hänelle , aloin odottaa, että hän soittaisi minulle takaisin. Sitä puhelua ei koskaan tullut.

Vierailija
2/3 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, joskus nuorempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tulkita tilannetta mutta itse en pitäisi enää yhteyttä tuollaisessa tilanteessa. Ystävyyden pitää olla vastavuoroista. Jos kyseessä ei ole ohimenevä vaihe elämäntilanteeseen liittyen, niin antaisin tyypin olla. Kaikki ystävyyden ei kestä aikaa.