Naisen nosto konsertissa miehen harteille
Joskus näkee kun mies on nostanut naisen harteille konsertissa. Voiko pitkän ja hoikan naisen, 175 cm, 60 kg, nostaa miehen harteille? Tietty tässä ei saa olla kovin lyhyt mies.
Onko tuo vaarallista?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kai se hikinen pimppi niskaan liimautuneenakin on jonkun unelma :DDDDDDDDD
Entä jos lady on laittanut hameen? Mikä vaan hame, tai lyhyt minihame? Näky!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on todella ärsyttävää. Takana seisovat eivät näe lavalle, vaan naisen takapuolen. On tullut koettua.
Sen takia se varmaan siellä harteilla onkin, että näkee jotain. Kuka sen sitten määrittelee, että kuka näkee ja kuka ei. Ei se lyhyt ihminen sille pituudelle mitään voi. Tästä syystä en itse änkeä eteen, kun mut tallotaan siellä ja ei edes näe mitään.
Ei muuten nää 170 sentinenkään henkilö. Paljon on pidempiä edessä. Ja entäs hatut? Niitä ei kyllä tarvittisi olla keikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos lady on laittanut hameen? Mikä vaan hame, tai lyhyt minihame? Näky!!!
Jos ladyllä on vähänkin järkeä eikä halua tulla kaikkien känniääliöiden kourimaksi, hän ei laita konserttiin hametta.
Olen 153 cm ja kerran joku mies tarjoutui nostamaan minut harteilleen että näkisin paremmin keikalla. En viitsinyt, sitten olisin ollut itse muiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se pimpsa paljaana sentäs ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 156 cm pitkä nainen. Olisi kiva nähdä lavalle, mutta kaiken maailman idiootit blokkaa näkymän harteillenostamisilla ja 150 kiloiset äijät pomppii päälle riehakkaasti musiikin tahtiin.
Muistan kun mdma-päissäni rojahdin jonkun neutosen päälle toissa ruississa. Liukenin paikalta, vaikka omantunnon kolkuttelu kiivaasti kilkutteli. Jälki nimittäin oli rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva varmaan nostaa joku 130kg norsu harteilleen😂😂😂
Kauhee... 🙃
Vierailija kirjoitti:
Itsekin haluaisin nähdä konsertista jotain muutakin kuin jonkun tyttiksen persiin nenän edessä heilumassa... Keskimittainen olen joten näen kyllä omilla jaloilla seisovan yleisön seasta lavalle normaalisti.
Mikään ei harmita niin paljon, kun tuo, että muutenkin yrität kuikuilla sinne lavalle ja joku total idiootti nousee eteen toisen idiootin olkapäille. Blokkaa monen näkymän.
Pitää olla joko ihan eturiveissä (jolloin harvoin kuulee hyvin) tai jäädä suosiolla taaemmas ja sivuun (näkee edes jotain, kuulee paremmin kun rdessä).
Jollain festareilla oli ohje "Ihmisten päällä oleminen kielletty". Se siis kattaa sekä daivauksen että hartioille tai reppuselkään kiipeämisen.
En keksi äkkiseltään itsekkäämpää temppua festaritungoksessa kuin tuon hartioilla istumisen. Koska minä olen lyhyt tai haluan nähdä paremmin lavalle, nousen poikaystäväni niskaan ja sitten näen. Ei kiinnosta vähääkään, että ne, jotka on meidän takana, ei näe yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen 153 cm ja kerran joku mies tarjoutui nostamaan minut harteilleen että näkisin paremmin keikalla. En viitsinyt, sitten olisin ollut itse muiden edessä.
Fiksua sinulta. Ja toinen seikka, ei kannata nousta jonkun kännisen äijän selkään. Te voitte kaatua. Vaikka itse varoisikin niin joku voi työntää ja ryysiä vahingossa. Tai tahallaan.
Tää oli uutta. Entä voiko nainen ottaa miehen harteille?