Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei enää ku in ennen

Vierailija
01.06.2022 |

Samaan aikaan, kun miehen alkoholinkäyttö kasvoi reippaasti on intohimo hävinnyt suhteesta. Hän on väsynyt, stressaa työstään eikä jaksa alkaa hommiin, vaikka puheidensa mukaan haluaisikin. Työasiat jäävät päälle eikä pääse eroon niistä. Tähän syynä työpaikan "ongelmat"joiden takia hän joutuu tekemään hänelle kuulumattomia asioita ja hermoilemaan niiden järjestelyistä ja sujumisesta. Mä hoidan työni lisäksi kodin eli hänellä ei ole töiden lisäksi oikein muuta. Mä tunnen itseni vastenmieliseksi hänen silmissä. Ja riittämättömäksi.

Tuohon työjuttuun ja lyhyehköihin yöuniin ei oikein pysty vaikuttamaan. Aikataulut ja kulkuyhteydet kun on semmoset. Syö suht hyvin. Sanoo rakastavansa mua todella paljon, mut tää seksi. Mä teen aloitteet melkeinpä aina ja hän ei ole enää kovin intohimoinen mun kanssa. Sillä ei ole muita, siitä olen täysin varma. En tässä enempää ala avata mistä sen tiedän, pitkä sepustus jo muutenkin..

Miljoona kertaa olen ottanut asian puheeksi ja hän tuskastuu ja ahdistuu vaan lisää. Hän sanoo, että haluaa mua kyllä.

Mitä ihmettä tässä voi tehdä kun puhuminen ei auta? Miten saada hänet rentoutumaan? Saamaan työasiat pois päästä? Työpaikan vaihto ei oo vaihtoehto, ikää kun jo on, eikä oikein osaa muuta työtä. Fyysistä kremppaakin jo jonkin verran.

Kiitos jos jaksoit lukea.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nalkuttanut miehelle tai pihdannut? Halut menee eikä palaa. T: vaihtamalla parani.

Vierailija
2/3 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nalkuttanut miehelle tai pihdannut? Halut menee eikä palaa. T: vaihtamalla parani.

Luetun ymmärtäminen!!! Mitään nalkutusta tai pihtaamista kirjoitettu!!!

Ja miks aina vaimon vika???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen!!! Mitään nalkutusta tai pihtaamista kirjoitettu!!!

Ja miks aina vaimon vika???

Koitappas rauhoittua. Nuo asiat aiheuttavat haluttomuutta, eikä haluja saa välttämättä koskaan enää herätettyä. En ole sanonut että on aina vaimon vika, sinä olet.