Lue keskustelun säännöt.
Nolointa synnytyksessä?
13.10.2006 |
Eli oliko/tapahtuiko synnytyksessäsi jotain noloa? Sellaista mikä hävetti/kadutti jälkeenpäin? Tai tuliko sanottua jotain todella tyhmää, mikä olisi saanut jäädä sanomatta?
Ei siis mitään hupijuttuja vaan ihan oikeesti tosi noloja juttuja.
Kommentit (22)
varsinkin kun kätilö ei jaksanut nousta siivoamaan sitä vaan makasin paskoissani ties kuinka kauan, vaikka kätilö istui samassa huoneessa. Piti pyytää useampaan kertaan ja sitten hän huokaillen tuli siivoamaan. Karsee haju ja epämielyttävää. Enkä ole herkkänahkainen, vaan navetan tuoksuihin tottunut maalaistyttö.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toinen lapsemme syntyi sektiolla epiduraalipuudutuksessa kolme viikkoa sitten. Minua nolotti varsinkin heti sektion jälkeen se avuttomuus joka aiheutui siitä että olin rintakehästä asti lamaantunut. Minua jouduttiin kääntelemään ja nostelemaan, ja heiveröisen näköiset hoitajat pitivät kiinni yli 100-kiloisesta ruhostani etten tippuisi lattiaan. Hyvin he siitä suoriutuivat, mutta itsestäni tuntui siltä kuin yrittäisivät saada rantautunutta valasta takaisin vesille.
Heräämössä pääsi myös pari pöräystä, kun en voinut hallita sulkijalihasta, kröhöm. Mutta se nyt ei ollut niin vakavaa, lähinnä kiusallista.