Jotkut antavat lastensa temmeltää vapaina valvomatta tosi pieninä. Ihme etteivät katoa
Mielestäni ihan pieniä lapsia pitää valvoa.
Millaisia lasten valvomattomuustapauksia olette nähneet?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi kaupoissa. En ole muistaakseni käynyt paikallisessa Prismassa kertaakaan törmäämättä käytävillä juokseviin ja kurkku suorana kiljuviin mukuloihin.
Lapset jätetään leikkimään jonnekin leluosaston vaiheille ja mamma itse painelee ruokaosastolle. Jossakin vaiheessa alkaa korvia vihlova huuto äitiiiii, äitiiiiii, äitiiiiiiii!!!!
En ole ikinä törmännyt Prismassa tuollaiseen ilmiöön mutta asunkin Espoossa.
Maakuntien Prismoissa ainakin on usein henkilökunnalla sääret mustelmilla, kun ovat sattuneet kävelemään johonkin hyllyväliin juuri silloin, kun siellä on kersoilla pikkukärryjen kiihdytyskisa meneillään.
Minä asiakkaana kellistän huoleti näitä juoksentelijoita. Jos sattuu lapselta menemään huuli halki, niin ei paljoa kiinnosta. Itse se juoksi kärryjäni kohti, olisi pysynyt kaistallaan.
Miksei Prismoissa ole lapsiparkkia? Se on kuitenkin perhemarket.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Prismoissa ole lapsiparkkia? Se on kuitenkin perhemarket.
Lapsiperheet käyvät joka tapauksessa Prismassa joten lapsiparkki tuskin toisi lisää asiakkaita.
Ei tästä ole montaakaan päivää, kun oli se hukkumistapaus. Ei jos juoksumatkan päässä järvi, joki tai oja, niin huonosti voi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä ole montaakaan päivää, kun oli se hukkumistapaus. Ei jos juoksumatkan päässä järvi, joki tai oja, niin huonosti voi käydä.
Jollei ole pelastusliiviä.
Asuimme putkirempan takia väliaikaisessa asunnossa. Olin vauvani kanssa kiikkumassa kun kiinnitin huomiota 2v tyttöön joka liikkui yksin pihassa, myöhemmin kun lähdin äutolla kauppaan järkytyin kun sama tyttö hortoili noin kilometrin päässä vilkkaan tien varressa! Otin hänet kyytiin ja ajoin takaisin kotiin, tyttö ei osannut puhua kunnolla mutta osasi näyttää missä asuu. Oven avasi nainen joka oli vihainen kuin ampiainen, oli ollut nukkumassa yövuoron jälkeen. Sanoi tyttärensä olevan 5vuotias! En kuulemma ollut ensimmäinen joka luuli tyttö taaperoksi koon ja ujouden vuoksi.
Myöhemmin olin ystäväni lapsen 6v synttäreillä ja oli kutsunut sinne eskarikavereitaan, siellä oli sama tyttö ja oli edelleen hyvin pienikokoinen.
"Pidäthän lapsesi ja koirasi kytkettyinä."