Miksi pöytätietokoneita vastaan puhuminen on taboo asia palstalla?
Aina keskustelu hiljalleen poistetaan, eli uusi pitää luoda tilalle, koska hyvät vastaukset ollaan poistettu ikuisesti.
Saan aina haukut, uhkaukset ja kaikki poistetaan, mutta miksi? Häpeävätkö niin monet aikuiset heidän lapsellisia peliharrastuksiaan?
Olen erittäin vihainen.
Kommentit (20)
Ja taas on pöytäkonehullulla viinapullo auennut.
Olet sairas mutta sairaudentunnoton. Tuhoisaa käytöstäsi ei pidä tukea, se olisi moraalitonta. Pöytäkonehullu.
Ap on rasittava, kukaan tuota sun jankkausta oikeasti jaksa.
Ei kyse ole pöytäkoneista vaan sinun käytöstavoista.
Miksi pitäisi edes puhuä pöytätietokoneita vastaan? Puhutko myös vaikka pastakauhoja vastaan kun tavalliset kauhat riittävät useimmille tai kynsisaksia vastaan kun keittösaksillakin voi leikata kynnet?
Mikä ihmeen TABOO! Se on TABU suomeksi.
Miksi sinä puhut pöytäkoneita vastaan? Ei niitä sinun älyvakoilulelujasi rakenneta toisilal älypuhelimilla ja softia koodata. Vai oletko yksinkertaisesti vain tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Parhaat videopelit?
Pitää nykyään jo katella takaisin 90-luvun puolelle niissäkin. Pelkkää grafiikkaa ja sisältö on aina jotain survival+räiskintä+ajelu+kävelysimulaattoria.
hus takaisin ylikselle rölläämään
t: ykäsonni
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen TABOO! Se on TABU suomeksi.
Ap katselee niitä leffoja joka päivä läpparillään.
Hei aloittaja, olen nelikymppinen pelaava di-äiti, jolla on kaksi hyvää Lenovon kannettavaa. Pyörittävät pelejä ilman ongelmia, mitä nyt joskus käyvät vähän lämpiminä. MUTTA: Haaveilen ja suunnittelen oikein hyvän peli-PÖYTÄ-koneen hankinnasta. Koneen, johon saisin itse valita kaikki komponentit, ja askarrella mahdollismman paljon värikkäitä ledivaloja. Ihan vain, koska en koskaan sellaista saanut nuorempana.
Läppärit ovat töiden tekemistä varten, pelikone olisi vain hauskanpitoon.
Olen media-alalla. Läppärit ovat ehkä kätevämpiä kuljettaa, mutta niillä työskentely on usein epäergonomista käsille ja niskalle. Näytöt pitää olla melko suuria. Tehoa pitää olla koneessa melkoisesti mikä tarkoittaa aika kallista läppäriä.
Amnattilaiset työskentelee usein pöytäkoneilla tästä syystä.
Ylipäätään viihdyn pöytäkoneella paremmin nykyisin kuin läppärillä. Läppärillä työskentely on epäkäytännöllistä ellei sitten työskentele etänä mökillä tai tarvitse konetta mukaan. Olen aina omistanut läppäreitä mut seuraavaks siirryn pöytäkoneeseen kotonakin.
Läppäriin voi kotikäytössä liittää isomman näytön, normaalinäppäimistön ja hiiren, mutta tarvittaessa läppärin voi helposti ottaa mukaankin. Toimiva ratkaisu peruskäyttöön ja kevyeen pelailuunkin.
Edelleenkin koita ymmärtää että molemmille on käyttäjänsä.
Se, että sinä pärjäät kännykän ja telkkarin yhdistelmällä, ei tarkoita että kaikki pärjää tai edes haluaa tyytyä sellaiseen.
Itsellä kone on työhuoneessa, enkä sitä lähde rahtaamaan mihinkään, minulla on varaa ostaa sekä läppäri että pöytäkone.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas on pöytäkonehullulla viinapullo auennut.
Ei jaksanut edes perjantaipulloa odottaa tällä viikolla.
Ei se taboo oo vaan ihan järjetön. jankkaus ei myöskään tepsi. Et taida myydä pöytäköneitä työksesi?
Koska mitä se sinulle kuuluu, kenellä on pöydällä tietokone vai ei, ompelukone vai ei, leivänpaahdin vai ei? Olet nyt jäänyt jotenkin jumiin tuohon pöytätietokoneiden käyttäjien haukkumiseen. Pakonomaisesti. Jopa niin, että kun jaarituksesi poistetaan, olet erittäin vihainen. Ei kerro mistään hyvästä. Onko sinulla diagnoosi?