Uusi OMIKRON variantti leviää
Nyt kaikki huolehtimaan rokotussuojan ylläpidosta koska uusi variantti leviää rokottamattomirn ja srllaisten keskuudessa joilla on jo aikaa edellisestä rokotteesta.
Kommentit (146)
Mää mää karitsa, tuotko hilloa?
Lämpaat juoksee kohta taas kokeelliselle apinan adenovirus-geeniterapiapiikille.
Rokottamattomia ahdistaa, ja pitää joka päivä täällä sitä purkaa. Koittakaa palata normaaliin elämään jo. Siis tähän uuteen normaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Milloin se vihdoin ymmärretään, että vain pysyvä sulkutila, maski- ja rokotuspakko voi meidät vielä pelastaa?
Kaikki merkit tähän on ollut jo yli KAKSI VUOTTA nähtävissä!
Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona.
Näkyykö tuo uusi variantti kotitesteissä? Terveisiä sairastuvalta (testi nega).
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomia ahdistaa, ja pitää joka päivä täällä sitä purkaa. Koittakaa palata normaaliin elämään jo. Siis tähän uuteen normaaliin.
Kaikki k-piikatutovat rokottamattomia, he ovat mrna:ttuja. Mrna:amatonta ei ahdista hänen mrna:amattomuutensa
Milla on viimeisestä rokotteesta aikaareilut 18v 10kk enkä koskaan oo sairastellut vähemmän kuin parin viime vuoden aikana
Voiko seuraavassa koronassa olla pahemmat oireet kuin ekassa? Me sairastimme pääsiäisenä koko perhe testillä todetun koronan, ei mitään hajua variantista. Oireet todella lievät kaikilla ja kuten joku tuolla aikaisemmin sanoi, oltaisiin oltu töissä/koulussa ennen korona-aikaa illä oireilla. Itselläni yhden illan lievät oireet ja sitten loppuivat.
Vai voiko tästä odottaa, et virusmäärä oli pieni ja seuraava tautikerta on kamala?
Vaiko pelkkää sattumankauppaa?
Jutussa ei sanottu mitään uuden omikronin aiheuttamien oireiden voimakkuudesta eikä tyypillisistä oireista. Oletan että ne ovat samaa luokkaa aiemman omikronin kanssa. En ole huolissani, vaikken sitä haluakaan. Olen täysin rokottamaton edelleen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Voiko seuraavassa koronassa olla pahemmat oireet kuin ekassa? Me sairastimme pääsiäisenä koko perhe testillä todetun koronan, ei mitään hajua variantista. Oireet todella lievät kaikilla ja kuten joku tuolla aikaisemmin sanoi, oltaisiin oltu töissä/koulussa ennen korona-aikaa illä oireilla. Itselläni yhden illan lievät oireet ja sitten loppuivat.
Vai voiko tästä odottaa, et virusmäärä oli pieni ja seuraava tautikerta on kamala?
Vaiko pelkkää sattumankauppaa?
Tunnen itse yhden, jolla toinen kierros oli paljon pahempi. Joutui sairaalaan, ei onneksi tehohoitoon kuitenkaan. Ei rokotuksia. Nyt aikoo ottaa, kunhan riittävä aika sairastamisesta.
Mulle tulee tästä kaikesta mouhkaamisesta mieleen kolmekirjaiminen lyhenne vmp
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tästä kaikesta mouhkaamisesta mieleen kolmekirjaiminen lyhenne vmp
Varamiespalvelu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaiko pelkkää sattumankauppaa?Tunnen itse yhden, jolla toinen kierros oli paljon pahempi. Joutui sairaalaan, ei onneksi tehohoitoon kuitenkaan. Ei rokotuksia. Nyt aikoo ottaa, kunhan riittävä aika sairastamisesta.
No meillä oli koko rokotuskattaus kaikilla. Pelkäsin myös sairastumista, koska olen pikkasen pläski, rapakuntoinen ja tupakoitsen. Silti oireet olivat olemattomat. Nyt pari kk:tta olen elänyt jo ihan normisti ilman maskeja, mutta taidan kaivaa ne taas kaapista.
Pian Nohynek kertookin että omikron kakkonen väistää täysin rokotesuojan ja on herkin tartuttamaan rokotetut, jolloin nelos- ja vitosannokset Phitseriä tarjoillaan riskiryhmille ensi viikolla muille tukkoisen ajanvarauksen kautta.
Eikö teitä vaivaa tämä ajatus että koko ajan tulee (tänä vuonna jo kolmas delta-omikron-omikron2) variantti tulee mutta rokote ei kehity miksikään vaan kansa pumpataan samaan gen1 phitseriä täyteen ja toivotaan parasta.
Sairastin koronan rokottamattomana, en halvaantunut, en joutunut teholle, keuhkoni ei menneet pilalle eikä minulla ole dementiaa vielä. 5pv kuiva yskä, ääni käheä, vilun väristyksiä ja ruoka haluttomuutta. Joku kuolee jossain koronaan tottakai jatkossakin, mutta minun geeneillä on ollut pahempia influenssojakin. Sikainfluenssan sairastaminen oli aikoinaan sitten rankka kokemus. Ehkä siitä jäi suojaa...
Vieläkö joku menee tuohon rokotehuijaukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaiko pelkkää sattumankauppaa?Tunnen itse yhden, jolla toinen kierros oli paljon pahempi. Joutui sairaalaan, ei onneksi tehohoitoon kuitenkaan. Ei rokotuksia. Nyt aikoo ottaa, kunhan riittävä aika sairastamisesta.
Varmaan itki jo sairaalassa piikin perään?
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa kun mulla ei oo vieläkään rokotusta, oon tosi aikaansaamaton. Käyn hakemassa ekan heti kun pääsen. Maskia olen pitänyt kyllä joka paikkaan viime vuodet ja huolehtinut hygieniasta.
Katsotaankohan terveysasemalla pahalla kun oon jo näin pitkään venyttäny tota rokotusta? :( Oon tosissani, mulla aina kaikki venyy ja venyy jos ei ole jotain tiettyä aikarajaa. Hävettää jo valmiiksi.
KYllä siähi vielä opit provoilemaan
Kumihampaat vai lasikieli?