Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen on sinusta hauskaa seuraa?

Vierailija
31.05.2022 |

Ja

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sosiaalisesti taitava ja huumorintajuinen. Riittävän hyvä yleissivistys pitää olla, ei muuten sujuvasta juttelusta tule mitään. Ei liian hiljainen tai liian puhelias.

Vierailija
2/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sosiaalisesti taitava ja huumorintajuinen. Riittävän hyvä yleissivistys pitää olla, ei muuten sujuvasta juttelusta tule mitään. Ei liian hiljainen tai liian puhelias.

Eli täydellinen vastakohtani :( Puhun myös aina liikaa tai liian vähän. Ja olen sietämättömän tyhmä, kaikin tavoin.

Vierailija
4/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhdikas ja huumorintajuinen. Minä en voi sietää hiljaisia ihmisiä enkä vakavia ihmisiä.

Vierailija
5/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka nukkuu tai sukeltaa.

Vierailija
6/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka pikkuvittuilee sarkasmillaan.

Vierailija
7/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka pieree ja kikattelee niille.

Vierailija
8/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka kanssa tulee hyvin toimeen. Ei tarvitse olla mikään nero. Ei saa olla liian tosikko, mutta itse en myöskään jaksa mitään jatkuvaa riehumista. 

Vierailija
9/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka kertoo kaksimielisiä pervojuttuja.

Vierailija
10/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät ihmiset ovat hauskaa seuraa. Olen niin kyllästynyt keskivertohiihtäjiin tässä maassa. Minua ei esim. kiinnosta pätkääkään juttelu tv sarjoista.

Vierailija
11/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka kanssa voi hullutella sillai että vedetään extempore roolipelejä tilanteista. Esim. Ollaan kaupassa ja nähdään jokin kammottavan ruma vaate ja siitä sitten alkaa roolikeskustelu tyyliin:

- Tässä sulle pikkujoululeninki, napakymppi

Toinen lähtee mukaan ja etsii jonkin kammottavan asusteen ja siitä pelleillään kuinka mennään pikkujouluihin ja hurmataan kaikki 😆

Vierailija
12/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on hyvä tilannekomiikka. Ei siis mitään vittuilua vaan on niin sanotusti sanahallussa.

Vierailija
13/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin luulee itse olevansa hauskaa seuraa, mutta muiden mielestä ei ole. Vittuilu ei ole koskaan hauskan ihmisen merkki. Ei koskaan. Aiheuttaa tuollainen ihminen lähinnä inhoreaktion ja myötähäpeää.

Vierailija
14/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin luulee itse olevansa hauskaa seuraa, mutta muiden mielestä ei ole. Vittuilu ei ole koskaan hauskan ihmisen merkki. Ei koskaan. Aiheuttaa tuollainen ihminen lähinnä inhoreaktion ja myötähäpeää.

Niin, sulla on oikeus sun mielipiteisiisi, niin kuin mullakin.

Vierailija
15/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät ihmiset ovat hauskaa seuraa. Olen niin kyllästynyt keskivertohiihtäjiin tässä maassa. Minua ei esim. kiinnosta pätkääkään juttelu tv sarjoista.

Minusta on älykkyyttä olla myös kiinnostunut hömpästäkin, eli vähän kaikesta maailmassa. Voi sitä jutella jostain tosi-tv ilmiöstäkin älykkäästi, hömppäkin kertoo jotain tästä maailmasta.

Vierailija
16/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen sutkauttelija

Vierailija
17/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jonka kanssa voi hullutella sillai että vedetään extempore roolipelejä tilanteista. Esim. Ollaan kaupassa ja nähdään jokin kammottavan ruma vaate ja siitä sitten alkaa roolikeskustelu tyyliin:

Toinen lähtee mukaan ja etsii jonkin kammottavan asusteen ja siitä pelleillään kuinka mennään pikkujouluihin ja hurmataan kaikki 😆

Joopa joo, on taas pissiksiäkin eksynyt ketjuun.

Toivottavasti tuo ei ole aikuisen ihmisen näkemys hauskuudesta, tuohan on lapsellisen typerää ja häiritsee  muita asiakkaitakin.

Vierailija
18/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jolla on hyvä tilannekomiikka. Ei siis mitään vittuilua vaan on niin sanotusti sanahallussa.

Tuosta tuli mieleen kuinka olimme briteissä ja metroon kompastui kirjaimelliseti vanha mies eli kaatui ovesta sisään ja tietenkin kohteliaat britit ryntäsivät auttamaan häntä ja en muista mitä se vanha mies lohkaisi, mutta jotain hauskaa se oli omasta kömpelyydestään ja nauratti ihan vietävästi. Joo brittihuumori on aina uponnut, kun ne osaa sarkasmin ja tilannekomiikan ja itselleen nauramisen.

Vierailija
19/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, on taas pissiksiäkin eksynyt ketjuun.

Toivottavasti tuo ei ole aikuisen ihmisen näkemys hauskuudesta, tuohan on lapsellisen typerää ja häiritsee  muita asiakkaitakin.

Mitä hittoa 😆

Vierailija
20/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kokenut jolla hyviä juttuja ( mutta eivät pyöri hänen itsensä ympärillä) ja osaa niistä kertoa. Valpas ja fiksu ihminen., rento, joka ei tarkkaile koko ajan itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän