Maki Kolehmainen yritti ajaa lasten yli
Kommentit (20)
Psskat mikään lapsi vaan uhoava karvaprrse teini.
Räkänokat provosoi ja Maki otti syttyjä.
Vierailija kirjoitti:
Makihan siellä kaupassa uhosi.
Se pieni lapsi tuskin mitään oli tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Räkänokat provosoi ja Maki otti syttyjä.
Makihan sen aloitti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sai rahat autoonsa?
Huutonaurua. Mieti sitä.
Ai niin joo, eihän näille nykykakaroille saa sanoa mitään. Itse provoavat ja p.ers.eilevät minkä kerkiävät, mutta muiden pitää vaan ymmärtää ja olla hiljaa. Vielä parempi jos kersat ovat näitä kulttuurimukuloita. Olisi ajanut päältä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makihan siellä kaupassa uhosi.
Yksi sanoo yhtä, toinen toista.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin joo, eihän näille nykykakaroille saa sanoa mitään. Itse provoavat ja p.ers.eilevät minkä kerkiävät, mutta muiden pitää vaan ymmärtää ja olla hiljaa. Vielä parempi jos kersat ovat näitä kulttuurimukuloita. Olisi ajanut päältä vaan.
Ei kannata nykykakaroille uhota. Ottavat raudan taskusta ja ampuvat reikiä täyteen. Tai sitten pahoinpitelevät vapaaottelun tekniikoilla aivovammaiseksi.
Nykyajan nuoret on kylmähermoisen kovia ja julmia.
Ei edes sotien veteraanit olleet niin sekaisin kuin nämä nykykakarat ovat.
Videopelit ja metallimusiikki sen on tehnyt ja saatananpalvonta huumeet sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata nykykakaroille uhota. Ottavat raudan taskusta ja ampuvat reikiä täyteen. Tai sitten pahoinpitelevät vapaaottelun tekniikoilla aivovammaiseksi.
Videopelit ja metallimusiikki sen on tehnyt ja saatananpalvonta huumeet sanon minä.
Peleillä ja musiikilla tuskin on mitään tekemistä pipipäiden tekemisissä. Tämä ryhmä tuskin kuuntelee metallia. Huumeet kyllä ja p.kulttuuritausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peleillä ja musiikilla tuskin on mitään tekemistä pipipäiden tekemisissä. Tämä ryhmä tuskin kuuntelee metallia. Huumeet kyllä ja p.kulttuuritausta.
Onhan suomalaisillakin vankka p.kultuuri.
Meillä on metsästetty aikojen alusta ja pyssyt on ollut kuvioissa jo pitkään.
Koronahörhöt oli outoja.
Mulla ei oo vieläkään koronavilkkua, ja nyt se lopetetaan. Olin oikeassa.
Kevyt ruoskinta kurinpalautuksena aluksi!
Joku voisi mätkiä siltä hampaat kurkkuun.