Parhaat videopelit
Tämäkin pitää taas laittaa uusiksi, kun joku on poistanut ;D Eikö teillä hyvät ihmiset ole muuta tekemistä kuin sensuroida viattomia aloituksia? Pelaisitte edes pasianssia.
Kommentit (31)
Hankkikaa nyt hyvät aikuiset ihmiset elämä ja jotain järkevämpää tekemistä ja kunnon harastuksia. Ihan tarpeeksi sai jo hävetä sen lego ohjelman kanssa.
Helltaker, tai ainakin se pikaversio ilman varsinaista peliä, siinä muuten mammoille pukeutumismallia :D
Voi siirtyä suoraan roolipeleihin demonitytteleiden kanssa.
Mutt.. noin muuten age of wonders, eteenkin shadowmagic.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GTA V
Sama!
On niin monipuolinen peli. Usea peli on sitä samaa alusta loppuun.
No tuon läpipelaamisessa ei pitkään nokka tohissut. En ymmärrä suosiota, paitsi ehkä moninpelin osalta. Ei se tarina niin ihmeellinen ollut.
Itse olen pelannut tuon 7 kertaa läpi yksin ja kaverin kanssa vuosien varrella.
Välillä saatan pelailla tuntejakin ihan vaan huvikseen ilman tehtävien tekemistä. En ole vielä kokonaan kyllästynyt.
Vaikka välillä iskee kyllästyminen, niin laittaa sivuun ja pelaa muuta. Kyllä myöhemmin taas jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa nyt hyvät aikuiset ihmiset elämä ja jotain järkevämpää tekemistä ja kunnon harastuksia. Ihan tarpeeksi sai jo hävetä sen lego ohjelman kanssa.
Hanki nyt aikuinen ihminen jotain muuta tekemistä kuin vauvapalstailu. Miksi katsot jotain mikä hävettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GTA V
Sama!
No tuon läpipelaamisessa ei pitkään nokka tohissut. En ymmärrä suosiota, paitsi ehkä moninpelin osalta. Ei se tarina niin ihmeellinen ollut.
Ei GTA olekaan semmoinen peli, että kerran pelaa läpi ja se on siinä.
Ehkä aiemmat saattoi ollakin enemmän semmosia, mutta ei niissäkään saanut kaikkea irti, jos vaan läpi pelasi. V:n pystyy lisäksi pelaamaan usealla eri tavalla läpi, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Hanki sinä muuta tekemistä kun valittaa ketjuissa, joista et itse tiedä mitään. Mene takaisin sinne sähköttömään luolaasi leikkimään kivillä ja kävyillä
Vierailija kirjoitti:
jahas, sarjapoistaja palaa rikospaikalleen... Luuletko oikeasti saavasi yhdenkään ihmisen elämän mallilleen poistoilla ja sensuurillasi? Katso peiliin.
Joo, siis mä olen pelaillut parina päivänä Far Cry:Primalia ilman mitään eläinapuria ja onhan se silloin hemmetin paljon vaikeampi peli, kun jatkuvasti tulee petoja kimppuun joka suunnasta ilman hengähdystaukoja. Toisaalta nyt on kehittynyt nuolen ja keihään käyttäjänä todella paljon ja headshotteja ja vainajia tulee kertaosumasta isoistakin pedoista.
Tän pelin sapelihammastiikeri on ehkä kaikista paras ja pelottavin petoeläinvastus mitä survival-peleissä on toistaiseksi vastaan tullut, varsinkin pimeässä.
Tomb Raider- Resident Evil-, Devil May Cry-, Onimusha- ja Ninja Gaiden-sarjat itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GTA V
Sama!
Harvoin olen nauranut videopelin aikana niin paljon kuin trevorin takia
Eri
Mulla taas oli Far Cry 5:ssa alussa hillittömän hauskaa opetella "lentämään" lentokoneella (ja wingsuitilla). Eräskin tuhoisa ohjausvirhe sekä noustessa että laskuissa ja pöpelikköön ;D
Kumma kyllä helikopterilla ei mitään ongelmia - paitsi aina välillä kun piti ohjata vasemmalle, niin vahingossa hyppäsinkin kopterista kun en muistanut näppiksiä ja pläts! :DDDD
Joo mäkin oon pelannut Wolf among us, hyvä on. Ei kannata miettiä sitä tv-sarjaa, toi peli on aivan erilainen ja paljon parempi. Ja miten unohdin Last of usin! Siinä on varmaan kaikkein paras tarina.