Mahtavat kulmakarvat Kihlströmillä? Onko sinulla ollut epäonnea kauneushoidoissa?
Liekö erityistason seksuaaliterapeutti käynyt kulmien mikrobladingissa.
Mieleeni tulee hänen kuvistaan epäonnisen nuoren tiktok-video, jossa hän paljastaa mahtavat kulmansa ja kertoo että joutuu niitä muutaman vuoden kestämään.
Kerro oma kokemuksesi epäonnisesta kauneushoidosta ja sen seurauksista.
Kommentit (4)
Mä sain teini-ikäisenä vinkin, että ripset kasvavat pidemmiksi ja vahvemmiksi kun ne leikkaa ensin ihan lyhyiksi. Niinpä sitten olin luokkaretkellä monta päivää nysäripsineni. Sitä porukalla sitten bussissa ihmeteltiin...
Ei mikrobladingissa voi tulla sellaista jälkeä kun Kihlströmin kulmat on. Ne näyttää siltä, että on itse sutaissut kulmansa paksulla hiilenpalalla ilman peiliä.
Hänellä on luonnostaan tuollaiset tummat kulmakarvat. Joillakin vaaleatukkaisilla on hyvin ttummat kulmakarvat luonnostaan, olen itsekin sellainen, samoin värein on varustettu myös yksi siskoistani ja veli. Ainakin Etelä-Pohjanmaalla melko tavallista, myös äiti ja hänen vaaleat sisaruksensa olivat mustakumaisia.
Mullekin tuli kerran tosi tummat kulmat kun värjäytin ne. Tästä on vuosia eikä noita uusia tekniikoita oltu keksittykään. Pyysin kyllä jo hoitolassa vaalentamaan, mutta kyllä ne vielä jäi turhan tummiksi.