Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän siivooja tekee?

Vierailija
31.05.2022 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Meillä käy siivooja 2krt/kk.
pyyhkii pölyt
imuroi lattiat ja listat
imuroi sohvan ja puistelee tyynyt
pesee tasot ja peilit ja näkyvät tahrat seinistä
pesee lattiat pesee peilit
pesee uunin ja mikron
syväpesee vessan ja kylpyhuoneen seiniä myöten
viikkaa pyykkikorin pyykit
vaihtaa lakanat kaikkiin sänkyihin
siivoaa ja pesee jääkaapin sisältä ja ulkoa
120m2 kerrostaloneliö

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n lista on uskomaton! Unelma! Minulla on pieni asunto, ja siivoan itse, mutta ah. Ole onnellinen kun olet löytänyt hyvän tekijän. Tai se toinen, joka leipoo myös pullaa. Apua! En ole kateellinen vaan ihan pyörryksissä ajatuksesta. Nauttikaa! 

Vierailija
22/28 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaa ja lopuksi tyhjentää pussit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä käy joka toinen perjantai ja:

- imuroi ja moppaa lattiat

- pyyhkii pölyt

- vaihtaa lakanat

- siivoaa vessat + pesuhuoneen

- sitten sovitaan aina erikseen joku muu juttu tarpeen mukaan, kuten esim. pullan tms leipominen, ruuanlaittoa, portaiden lasikaiteiden pesu, saunan pesu, ikkunoiden pesu. Näin keväällä ja kesällä voi toi homma olla myös parvekkeen tai terassin siivous 

- työajaksi on sovittu 7,5 tuntia kerrallaan

Onko olemassa siivoojia jotka leipovat pullaa tai tekevät ruokaa? Nuo saattavat kuulua vammaiselle palkatun avustajan tai vanhanajan kotiapulaisen hommiin, eivät siivoojan.

Hieman sivusta, mutta kai se riippuu ihan siivoojasta ja yrityksestä. Tuttuni on palkattu lastenhoitajaksi ja leipoo kodeissa pyynnöstä, saman verran hänelle maksetaan vaikka hän leipoisi tai hoitaisi lapsia.

Vierailija
24/28 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- pyyhkii pölyt

- vaihtaa lakanat

- sitten sovitaan aina erikseen joku muu juttu tarpeen mukaan, kuten esim. pullan tms leipominen, ruuanlaittoa, portaiden lasikaiteiden pesu, saunan pesu, ikkunoiden pesu. Näin keväällä ja kesällä voi toi homma olla myös parvekkeen tai terassin siivous 

Onko olemassa siivoojia jotka leipovat pullaa tai tekevät ruokaa? Nuo saattavat kuulua vammaiselle palkatun avustajan tai vanhanajan kotiapulaisen hommiin, eivät siivoojan.

Ja kuka haluaa maksaa siivoojalle jostain pullan leipomisesta?

Vierailija
25/28 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Syväpesee" vessan? Mitä tarkoittaa syväpesu? Jos vessa pestään katosta lattiaan niin se on peruspesua, eikä sitä tarvitse tehdä kaksi kertaa kuukaudessa. Aivan turhaa siivojan resurssien käyttöä. Ei ihmekkään että kotisiivoukseen siivoojat väsyvät ja lopettavat järkyn työmäärän takia. Palkka on pieni ja työtä liikaa.

Siis pesua jossa pestään ammeen alta, seinät pyyhitään, lasiseinien pesu kalkkitahroista yms. Meillä käy siivousyrittäjä joka itse sanelee omat hintansa.

Oletko ihan aidosti sitä mieltä että minun pitäisi vähentää siivoojan tunteja jotta hänellä ei olisi niin paljon töitä tehtävänä? Kelle minun pitäisi maksavana asiakkaana säästää niitä siivoojan resursseja?

Ap

Tarkoitin sitä, että teetät siivoojallasi aivan turhaa työtä kaikkine "syväpesuinesi". Listassasi on muutenkin asioita joita ei noin usein tarvitse kenenkään kodissa tehdä. Mutta, niinkuin sanoit...sinä olet maksaja.

Vierailija
26/28 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Syväpesee" vessan? Mitä tarkoittaa syväpesu? Jos vessa pestään katosta lattiaan niin se on peruspesua, eikä sitä tarvitse tehdä kaksi kertaa kuukaudessa. Aivan turhaa siivojan resurssien käyttöä. Ei ihmekkään että kotisiivoukseen siivoojat väsyvät ja lopettavat järkyn työmäärän takia. Palkka on pieni ja työtä liikaa.

Siis pesua jossa pestään ammeen alta, seinät pyyhitään, lasiseinien pesu kalkkitahroista yms. Meillä käy siivousyrittäjä joka itse sanelee omat hintansa.

Oletko ihan aidosti sitä mieltä että minun pitäisi vähentää siivoojan tunteja jotta hänellä ei olisi niin paljon töitä tehtävänä? Kelle minun pitäisi maksavana asiakkaana säästää niitä siivoojan resursseja?

Ap

Tarkoitin sitä, että teetät siivoojallasi aivan turhaa työtä kaikkine "syväpesuinesi". Listassasi on muutenkin asioita joita ei noin usein tarvitse kenenkään kodissa tehdä. Mutta, niinkuin sanoit...sinä olet maksaja.

Siis luulisi että siivooja on ihan tyytyväinen kun tulee tunteja, eikä suinkaan niin että ylityöllistän häntä?

Ap

Vierailija
27/28 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- pyyhkii pölyt

- vaihtaa lakanat

Ja kuka haluaa maksaa siivoojalle jostain pullan leipomisesta?

Tämä.

Vierailija
28/28 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi