Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kevyt pysyvä meikkivoide?

Vierailija
30.05.2022 |

siis millä te saatte kuulaan koko päivän kestävän meikkipohjan ? siis ihan alusta alkaen kertoisitteko mikä seerumi ja mikä spf voide teillä käytössä hyvän meikkivoiteen alla ?
ja kai te käytätte aurinkovoidetta meikin alla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva olis kuulla vinkkejä miten ja millä tuotteilla saatte kivan arkimeikkipohjan? 😊

Vierailija
2/6 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttakaa

Vierailija
4/6 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän vain aurinkovoidetta normipäivinä, sen päälle ripaus puuteria niin ei kiillä. Sävytetty aurinkovoide on myös kiva kesällä. 

Meikkivoidetta käytän yleensä vain iltaisin. Lumenen cc-voiteen olen todennut yhtä hyväksi kuin monta kertaa kalliimmat kokeilut (jos haluat kallista, NARSin sheer glow on erinomainen). Cc-voide on itse asiassa ihan tavallinen meikkivoide, mutta hyvä sellainen. En peitä koko kasvoja, vaan laitan meikkivoidetta pieniä määriä punottaviin kohtiin ja häivytän hyvin.  

Meikin alle laitan joskus pohjustuksen. Rimmelillä on mielestäni hyvä ja edullinen Fix & perfect. Kalliimista merkeistä en ole löytänyt oikein hyvää primeria. Primeriakaan ei pidä laittaa liikaa. Vähemmän on enemmän, niin meikki kestääkin paremmin. 

p.s. Jos on rasvaiset luomet, kannattaa käyttää silmämeikin pohjustusvoidetta. Minulla on NARS ja se on oikein hyvä. 

Vierailija
5/6 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän vaihtelee päivöstä toiseen, mitä aurinkovoidetta laitan, mutta aasialaisissa on paljon näitä, joissa on primerin ominaisuudet samassa. Päällä käytän mineraalimeikkipohjaa, joka pysyykin hyvin paikallaan aurinkovoiteen päällä ja puuteroinnin voi jättää väliin. Seerumit minulla ovat hoitotuotteita, se varsinainen vesikosteus tulee hoitonesteestä. Mineraalipohjista lemppari on Idun ja hoitonesteistä se Pyunkang Yulin essence toner.

Vierailija
6/6 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä anna meikin jäädä pois.On ruman näköistä iholla ,kuin iho on päivänvalossa, kirkasta ulkona ,aamusta auringon laskuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän