Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkärin työtarjouksesta kieltäytyminen

30.05.2022 |

Sain työkkäriltä vähän aikaa sitten työtarjouksen työkkäriltä määräaikaiseen kesätyöhön. Sain kuitenkin itse kesätöitä paikasta, missä olen ollut aikaisemminkin osa-aika töissä.
Onko se, että halusin tuttuun paikkaan mielummin pätevä syy kieltäytyä työkkärin tarjouksesta? Koska siis tuossa työkkärin tarjoamassa kesätyössä olisi ollut pidempään kestävä sopimus ja vähän paremmat viikkotunnit.

Sain tän ite hommaaman kesätyön siis sinä aikana kun olin lähettänyt hakemuksen tähän työkkärin tarjoamaan paikkaan, mutta en ollut vielä kuullut sieltä vastausta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sinä saat mennä ihan mihin työhön tahansa. Olet varmaan ilmoittanut asianmukaisesti, että olet laittanut hakemuksen "tarjottuun" paikkaan? Kai huomasit, että ei se oikeasti ollut tarjous vain sinulle vaan kehotus ottaa yhteyttä työnantajaan. 

Kun sinulla on nyt työpaikka, ilmoitat työkkäriin, että aloitat työt päivänä x.x paikassa Y ja perut sen toisen hakemuksen. 

Aika hullu kuvitelma, että työtön ei saisi itse hakea töitä. Tosin minulle tuli "tarjous" paikasta, johon olin jo laittanut hakemuksen ennen "tarjouksen " päiväystä. Kun sitten ilmoitin hakeneeni ja todellisen päivän, tuli herja että "hakemus ei voi olla ennen tarjouksen päivää". Lähetin erittäin tikkuisen ilmoituksen, että kyllä saa, koska työnhakusuunnitelmassani lukee "omatoimista työnhakua".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi