Miksi korona ei vieläkään ole tarttunut kaikkiin ?
Flunssa on käynyt kolme kertaa mutta korona ei tartu. Miten on mahdollista.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Käytän FFP2 maskia edelleen töissä ja kaupassa, samoin muut perheenjäsenet opiskelussa ja kaupassa. Ei kenessäkään meissä ole ollut koronaa. Työkavereissa ainakin 10:llä ollut korona tänä keväänä ja vähintään viikon poissaolo töistä, osalla kaksikin ja työnantajalla hankala homma ollut keksiä sijaisia näille. Olen ollut siis työnantajalle hyödyllinen.
Niin ja perheen aikuiset saaneet kolme rokotetta ja opiskelija kaksi.
Minä en käytä mitään maskeja eikä ole rokotuksia enkä ole koronaa tietääkseni sairastanut. Rokottamattomalla miehellä oli korona 3 päivän kuume ja siinä se. Ei tarttunut minuun.
Käytän edelleen maskia kaupassa ja julkisissa. En käy baareissa jne. Miettikää sitä.
Olen tässä 4vrk viettänyt koronasairaan kanssa tiiviisti neljän seinän sisällä. Ei oireita, tekisi mieli lenkille lähteä.
En tiedä. Itse käytän aina ffp2-maskia kaupoissa jne. Olen rokottamaton ja altistunut muutamankin kerran koronalle, mutta tartuntaa en ole saanut. Ei ole ollut flunssaakaan neljään vuoteen.
Ei mikään tauti tartu kaikkiin vaikka koronan kohdalla niin väitettiinkin. Plus on mahdollista että olet sairastanut täysin oireettomana.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä 4vrk viettänyt koronasairaan kanssa tiiviisti neljän seinän sisällä. Ei oireita, tekisi mieli lenkille lähteä lenkille.
Ei oireettoman ja koronattoman perheenjäsenen tarvitse olla karanteenissa!
Vierailija kirjoitti:
Käytän edelleen maskia kaupassa ja julkisissa. En käy baareissa jne. Miettikää sitä.
En ole käyttänyt maskia vuoteen, olen käynyt baarissa ja festareilla enkä ole sairastunut. Miettikää sitä.
Vierailija kirjoitti:
En käytä maskeja ja kyllä olen käynyt baareissa ja matkustellut. Ei ole tullut koronaa. Miettikää sitä.
Tarttuu se, mutta me rokotetut podemme sen huomaamattomana.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä 4vrk viettänyt koronasairaan kanssa tiiviisti neljän seinän sisällä. Ei oireita, tekisi mieli lenkille lähteä.
No mikset lähde? Jopa karanteenissa saa käydä lenkillä.
JhJollei oel vielä kertaakaan ottanut pitkää päähän eikä pätkää olkaan eikä maskipölyä keuhkoon eikä desiä käsiin niin mistä voisi saada tartunnan tai edes tiedon tartunnasta
Vierailija kirjoitti:
Heh, ei pidä paikkansa! Oli rokotteita tai ei, niin arpapeliä se on millaisen taudin saa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Itse käytän aina ffp2-maskia kaupoissa jne. Olen rokottamaton ja altistunut muutamankin kerran koronalle, mutta tartuntaa en ole saanut. Ei ole ollut flunssaakaan neljään vuoteen.
Kyllä tiedät! FF2 maski suojaa hyvin koronalta ja myös muilta viruksilta! Itselläkään ei ole ollut koronaa eikä muutakaan tautia kahteen vuoteen! Käytän myös FFP2 maskia.
MIksi kaikki eivät ole saaneet koronaa? No koska joillain on ollut vain tuuri, joillain hyvä vastustuskyky, joku on sairastanut oireettomana, joku ei vain ole sattunut tapaamaan ketään joka olisi silloin ollut tartuttava, joku on eristäytynyt tai suojatunut hyvin jne. Syitä on vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tiedät! FF2 maski suojaa hyvin koronalta ja myös muilta viruksilta! Itselläkään ei ole ollut koronaa eikä muutakaan tautia kahteen vuoteen! Käytän myös FFP2 maskia.
Ei ole ollut mitään tauteja minullakaan yli 10 vuoteen enkä ole käyttänyt mitään maskeja! Töissä käytin silloin, kun se oli pakollista, mutta en muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, ei pidä paikkansa! Oli rokotteita tai ei, niin arpapeliä se on millaisen taudin saa.
Arpapaliä mutta rokotteilla saa paljon enemmän voittavia arpoja kuin ilman rokotetta. Sitä kustutaan todennäköisyydeksi.
Ottakaa huomioon, että tällä palstalla kuka tahansa voi valehdella ja väittää mitä hyvänsä. Sekä rokotetut että rokottomattomat voivat saada lievän tai vaikean taudin. Suurimmat länkyttäjät molempiin ääripäihin ovat ärsyttäviä! Tosiasia on, että maskin käytöllä on väliä, jos sitä käytettäisiin oikein. Kuolemantapauksia koronaan tulee edelleen, kun maskisuosituksista luovuttiin.
Kolme rokotusta on maskia en ole helmikuun jälkeen oikeastaan käyttänyt. Sopiva veriryhmä ja vastustuskyky? En ole sosiaalinen menijä ollenkaan.
Joo, en ole karanteenissa vaikka lapseni sairastaa. Mutta olo on ihan terve.
Käytän FFP2 maskia edelleen töissä ja kaupassa, samoin muut perheenjäsenet opiskelussa ja kaupassa. Ei kenessäkään meissä ole ollut koronaa. Työkavereissa ainakin 10:llä ollut korona tänä keväänä ja vähintään viikon poissaolo töistä, osalla kaksikin ja työnantajalla hankala homma ollut keksiä sijaisia näille. Olen ollut siis työnantajalle hyödyllinen.