Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi korona ei vieläkään ole tarttunut kaikkiin ?

Vierailija
30.05.2022 |

Flunssa on käynyt kolme kertaa mutta korona ei tartu. Miten on mahdollista.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän FFP2 maskia edelleen töissä ja kaupassa, samoin muut perheenjäsenet opiskelussa ja kaupassa. Ei kenessäkään meissä ole ollut koronaa. Työkavereissa ainakin 10:llä ollut korona tänä keväänä ja vähintään viikon poissaolo töistä, osalla kaksikin ja työnantajalla hankala homma ollut keksiä sijaisia näille. Olen ollut siis työnantajalle hyödyllinen.

Vierailija
2/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän FFP2 maskia edelleen töissä ja kaupassa, samoin muut perheenjäsenet opiskelussa ja kaupassa. Ei kenessäkään meissä ole ollut koronaa. Työkavereissa ainakin 10:llä ollut korona tänä keväänä ja vähintään viikon poissaolo töistä, osalla kaksikin ja työnantajalla hankala homma ollut keksiä sijaisia näille. Olen ollut siis työnantajalle hyödyllinen.

Niin ja perheen aikuiset saaneet kolme rokotetta ja opiskelija kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä mitään maskeja eikä ole rokotuksia enkä ole koronaa tietääkseni sairastanut. Rokottamattomalla miehellä oli korona 3 päivän kuume ja siinä se. Ei tarttunut minuun.

Vierailija
4/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän edelleen maskia kaupassa ja julkisissa. En käy baareissa jne. Miettikää sitä.

Vierailija
5/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä 4vrk viettänyt koronasairaan kanssa tiiviisti neljän seinän sisällä. Ei oireita, tekisi mieli lenkille lähteä.

Vierailija
6/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse käytän aina ffp2-maskia kaupoissa jne. Olen rokottamaton ja altistunut muutamankin kerran koronalle, mutta tartuntaa en ole saanut. Ei ole ollut flunssaakaan neljään vuoteen. 

Vierailija
7/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään tauti tartu kaikkiin vaikka koronan kohdalla niin väitettiinkin. Plus on mahdollista että olet sairastanut täysin oireettomana.

Vierailija
8/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä 4vrk viettänyt koronasairaan kanssa tiiviisti neljän seinän sisällä. Ei oireita, tekisi mieli lenkille lähteä lenkille.

Ei oireettoman ja koronattoman perheenjäsenen tarvitse olla karanteenissa!

Vierailija
9/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän edelleen maskia kaupassa ja julkisissa. En käy baareissa jne. Miettikää sitä.

En ole käyttänyt maskia vuoteen, olen käynyt baarissa ja festareilla enkä ole sairastunut. Miettikää sitä.

Vierailija
10/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä maskeja ja kyllä olen käynyt baareissa ja matkustellut. Ei ole tullut koronaa. Miettikää sitä.

Vierailija
11/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuu se, mutta me rokotetut podemme sen huomaamattomana.

Vierailija
12/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä 4vrk viettänyt koronasairaan kanssa tiiviisti neljän seinän sisällä. Ei oireita, tekisi mieli lenkille lähteä.

No mikset lähde? Jopa karanteenissa saa käydä lenkillä.

Vierailija
13/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JhJollei oel vielä kertaakaan ottanut pitkää päähän eikä pätkää olkaan eikä maskipölyä keuhkoon eikä desiä käsiin niin mistä voisi saada tartunnan tai edes tiedon tartunnasta

Vierailija
14/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ei pidä paikkansa! Oli rokotteita tai ei, niin arpapeliä se on millaisen taudin saa.

Vierailija
15/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse käytän aina ffp2-maskia kaupoissa jne. Olen rokottamaton ja altistunut muutamankin kerran koronalle, mutta tartuntaa en ole saanut. Ei ole ollut flunssaakaan neljään vuoteen. 

Kyllä tiedät! FF2 maski suojaa hyvin koronalta ja myös muilta viruksilta! Itselläkään ei ole ollut koronaa eikä muutakaan tautia kahteen vuoteen! Käytän myös FFP2 maskia.

Vierailija
16/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi kaikki eivät ole saaneet koronaa? No koska joillain on ollut vain tuuri, joillain hyvä vastustuskyky, joku on sairastanut oireettomana, joku ei vain ole sattunut tapaamaan ketään joka olisi silloin ollut tartuttava, joku on eristäytynyt tai suojatunut hyvin jne. Syitä on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
17/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tiedät! FF2 maski suojaa hyvin koronalta ja myös muilta viruksilta! Itselläkään ei ole ollut koronaa eikä muutakaan tautia kahteen vuoteen! Käytän myös FFP2 maskia.

Ei ole ollut mitään tauteja minullakaan yli 10 vuoteen enkä ole käyttänyt mitään maskeja! Töissä käytin silloin, kun se oli pakollista, mutta en muuten.

Vierailija
18/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ei pidä paikkansa! Oli rokotteita tai ei, niin arpapeliä se on millaisen taudin saa.

Arpapaliä mutta rokotteilla saa paljon enemmän voittavia arpoja kuin ilman rokotetta. Sitä kustutaan todennäköisyydeksi.

Vierailija
19/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa huomioon, että tällä palstalla kuka tahansa voi valehdella ja väittää mitä hyvänsä. Sekä rokotetut että rokottomattomat voivat saada lievän tai vaikean taudin. Suurimmat länkyttäjät molempiin ääripäihin ovat ärsyttäviä! Tosiasia on, että maskin käytöllä on väliä, jos sitä käytettäisiin oikein. Kuolemantapauksia koronaan tulee edelleen, kun maskisuosituksista luovuttiin.

Vierailija
20/42 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotusta on maskia en ole helmikuun jälkeen oikeastaan käyttänyt. Sopiva veriryhmä ja vastustuskyky? En ole sosiaalinen menijä ollenkaan.

Joo, en ole karanteenissa vaikka lapseni sairastaa. Mutta olo on ihan terve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi