Saako teillä kakkosluokkalaiset katsoa jäkistä jos aamulla aikainen herätys
Miehen mielestä voi, itse olisin toivonut että lapsi menee nukkumaan jotta aamulla ei olisi väsynyt ja kiukkuinen
Kommentit (30)
Ekaluokkalainen sai valvoa, lähti juuri kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan tuo tokaluokkalainen valvoo. Mutta enemmän sitä kiinnostaa kirja kuin jääkiekko.
kuitenkin huomenna hehkuttaa kavereillee että katsoi, valehteleva nulikka
Wilman kautta viestiä opelle, että meidän nupulla on tänään pää kipeä ja ei voi tulla kouluun.
Me katsottiin koko perhe. Ei olla mitään urheilufaneja. Eikä olla muuten urheilua katsottu ikinä ja vielä vähemmän koko perheellä. Tämä ottelu kuitenkin katsottiin loppuun asti. Kyllähän se oli hienoa kun Suomi voitti!! Ei kuitenkaan mitään massiivisia juhlintoja kuten faneilla.
Isot lähti jo kouluun ja pienimmän vien kohta päiväkotiin.
Lapset 16,13,9 ja 5
Kyllä lukion tokalla on jo riittävän kypsä itse päättämään, valvooko vai meneekö nukkumaan?
Ala-asteen tokalla tietysti nukkumaan viimeistään yhdeksältä. Mutta eihän AP voi tällaista edes ajatella, vaan kyse lukiolaisesta.
Vierailija kirjoitti:
B-luokan kansalaiset eivät nouse aikaisin, vaikka ei tulisikaan kumilätkäilyä...
Oletko kuullut sellaisesta kuin vuorotyö, liukuva työ tai yrittäjyys. Aika iso osa veronmaksajista tää tuohon mainitsemaasi B-luokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Meni siis katsomaan. Aamu tulee olemaan ihan hirveää väsykiukkua mut en halunnut olla ilkeä vanhempi kun toinen pyysi katsomaan.
Hirveä äiti. Toivottavasti miehesi evää sulta oikeudet kauniisiin ja rohkeisiin, niin osaat ensi kerralla eläytyä lapsen tunteisiin.
Mä en saanut katsoa Suomen vikaa matsia 1988 olympialaisissa. Olin kuudennella eli 12 v. Matsi tosin taisi tulla vähän myöhemmin yöllä. Suomi voitti Neuvostoliiton ja ekan arvokisamitalin ikinä. Vieläkin vituttaa! Jäi iso elämys kokematta...
Ylen nettilähetyksessä haastateltiin Kauppatorilla olevia 11 ja 12 vuotiaita. Olivat äiteineen liikenteessä.
Vähän ihmettelin kyllä.