Isovarvas ja päkiä tunnoton
Olleet jo vuosia omituisen puutuneen tuntoiset. Auttaako mikään?
Kommentit (10)
diabetes, kohta ne joudutaan kuolion takia poistamaan, ettei lähde koko jalka - ainakaan ihan heti, pistä elämäntavat ja ruokavalio kuntoon.
Minulla on iso varpaan kynnen ympäriltä tunnoton. Epäilen että johtuu selkävaivasta, toisessa jalassa ei ole samaa.
2tyypin diabetes kilpirauhasen vajaatoiminta ja morton aiheuttaa minulla puutumista ääreisverenkierron ongelmia kihelmöintiä pistelyä ja puutumista unohtamatta jalkojen jatkuvaa kylmyyttä kesät talvet. Ollut verikokeissa röntgenissä ja mk kuvauksissa. Kaikki vahvistettu. Laihdutus liikunta jalkaterapeutilla käynnit ja kengissä omaan jalkaan tehdyt pohjalliset. Joudun kipulääkkeitä syömään. Mee ap ihmeessä lekurille tarkastukseen mistä sinun ongelmat johtuu! Kyllä siihen löytyy syy tai toivottavasti ei monta syytä niinkuin mulla.. Voimia sulle ap😇👈
Pitäsköhän hakea koronarokote? Josko se auttaisi puutumisiin.
Mee lekuriin! Oisko Morton tai diabetes? Onko tutkittu?
Selkä vaivat aiheuttaa myös noita oireita, ootko loukannut selän?
Tuli noita ongelmia kun kaaduin selkäranganahtauma ja lanneranka skeidana. Tuli päkiä varpaat kylmäx ja tunnomax. Mk kuvauksissa siis jalan tällä kertaa, todettiin Morton. Mitä jalkaterapeutti epäili jo ennen kuvausta. On pinne tila hermojen välissä ja voi vaatia jopa jalka leikkauksen. Mut se voi epäonnistua.. jumppaa jalkapohjalliset ne voi jeesata. Lekuriin mars mars..
Lekuriin tai jalkaterapeutille tutkii jalan👍
Tämä ei ole lääkäripalsta