En siedä enää mieheni kosketusta - toisin päin ei ongelmaa
Vedän esim käden vaistomaisesti pois, jos koettaa ottaa kädestä.
Mutta voin esim hieroa sen niskoja, ja jopa seksi onnistuu, jos ei yritä hivellä mua, vaan hoidan itse homman.
Mutta vatsa kääntyy ylösalaisin sen kosketuksesta. Intohimoa ei ole koskaan kai ollutkaan, ikäänkuin rakas sukulainen mulle
Kommentit (12)
Minulle kävi samoin yhdessä suhteessa. Sillon tajusin, että olen väärän ihmisen kanssa. Erosin. Enkä ole katunut.
Ei hitto näitä palstamammojen suhdevirityksiä. Niinkuin miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi samoin yhdessä suhteessa. Sillon tajusin, että olen väärän ihmisen kanssa. Erosin. Enkä ole katunut.
Oliko sinulla jo erotessa olemassa ihminen, jonka kosketus tuntui hyvältä?
Pitäisi erota varmaan. Miksi olet yhdessä? Ei väkisin pitäisi yrittää, jos tilanne on noin paha. Kumpikin löytäisi vielä uutta elämään.
Onko mies sitten liian kiltti? Kaipaatko elämääsi draamatiikkaa väkivaltaisesta baarijuoposta? Kantsii pistää kirjeitä esim. vankilakundeille.
Taitaa me useammin noin päin, että nimenomaan nainen se, joka ei enää siedä miehensä kosketusta.
Miksi AP on suhteessa miehen kanssa, jonka kosketusta hän ei ole koskaan halunnut?
Ymmärrän miehenä näitä lukiessani, että miehen on paras vain naida maksullisia koska naiset ovat pääsääntöisesti hulluja.
Jätä se sika