Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskautuminen

Vierailija
29.05.2022 |

Moikka!

Olen parikymppinen nainen ja olen aina tiennyt haluavani lapsia.. Minulla on normaalit kuukautiset ja olen perusterve. Olemme seurustelleet avopuolisoni kanssa parisen vuotta ja nyt viimeisen puolen vuoden aikana olemme käyttäneet ehkäisynä kortsua ja sen lisäksi joskus keskeytettyä yhdyntää. Tiedustamme kyllä jälkimmäisen ehkäisykeinon riskin. Olen nyt kuitenkin parina kuukautena ollut jopa kummastunut siitä, että vahinkoa ei ole sattunut vaikka olemme käyttäneet näin epävarmaa ehkäisyä. Jotenkin olen saanut sellaisen kuvan, että naiset raskautuvat tuosta noin vain jos edes yhden kerran harrastaa seksiä ilman ehkäisyä.
Tämä on nyt vaivannut mieltäni ja olen jopa pohtinut, voisiko hedelmällisyydessäni olla jotain pielessä.. Ahdistus vaivaa päivittäin ja pelkään etten koskaan saavuta suurinta unelmaani. Osaako joku vinkata millä tätä hysteriaa ja paniikkia saisi helpotettua?😅 Tunne siitä, että jokin on pielessä on vaan niin suuri..
Toivon asiallisia vastauksia, kiitos jo etukäteen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on vaarallista ja pahinta mitä voi tapahtua on raskaus. Jo yksi pisto paljaalla johtaa raskauteen. Näinhän meille lapsesta saakka opetetaan.

Totuus on kuitenkin toinen. Nainen on hedelmällinen vain muutaman päivän kuukaudesta. Takeita raskautumisesta ei ole, vaikka päivät pääksytysten jyystäisi niinä muutamana päivänä.

Tiedätkö omat hedelmällisen päiväsi?

Vierailija
2/2 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkia helpottaa, kun lakkaat tehtailemasta ankeita provojasi palstalle.

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän