Miksi nyhtökaura floppasi?
Uskon myös että osa härkäpapu- ja kaurajuomajutuista floppaa.
Tuotteina ihan ok mutta eivät voita alkuperäisiä monikäyttöisinä
Kommentit (73)
Tyhmät ihmiset analysoimassa asiaa mistä eivät tiedä mitään. Vertaavat nyhtökauraa lihaan vaikka sitä pitäisi verrata vastaaviin kasvituotteisiin, jotka eivät ole flopanneet.
Noh, tyhmyys ja lihansyönti kulkevat usein käsi kädessä nykymaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Tästähän oli juuri hs:ssä pitkä juttu. Ongelmat liittyi pääasiassa tuotantoon, infraan ja hallintoon, ei niinkään tuotteeseen
Paulig oli väärä omistaja. Kahvinvalmistajako tekisi tuollaista ruokatuotetta, mitä järkeä. No Valio voi nyt yrittää. Onhan tuo aika vaikea tuote, jos sitä varten pitää oma tehdas rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vegaanipelleily lihan korvikkeena on vähintäänkin epäillyttävää. Aina on sanottu, että pitkälti teollisesti jalostettu ruoka on epäterveellistä ja syöpää aiheuttavaa, niin mitä nää esim. MUU.n tuotteet on? Jostain herneestä erotellaan pelkkä proteiini labrassa pois ja siitä kaikki se terveellinen on poistettu ja tästä jäljellä jäävästä mössöstä tehdään wannabe pihviä? Tähän kylkeen heitetään se naudan sisäfile, niin kumpi on oikeesti epäterveellisempää?
Sun kaltaiselle idiootille on varmaan turha ruveta selittämään asiaa.
Kuka haluaa syödä prosessoitua paskaa?
Liha, voi, kerma, kala... siinä on mun keittön ABC.
Se maistui ihan kauralta ja jos joku haluaa kauraa, sitä saa paljon halvemmalla kaurahiutaleista.
Itse olen köyhä kasvissyöjä. En osta mitään valmisruokia, koska ne ovat kalliita, vaan teen ruuat raaka-aineista itse.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen köyhä kasvissyöjä. En osta mitään valmisruokia, koska ne ovat kalliita, vaan teen ruuat raaka-aineista itse.
Kasvipihvejä tekee tosiaan puoli-ilmaiseksi itse.
Vierailija kirjoitti:
Se maistui ihan kauralta ja jos joku haluaa kauraa, sitä saa paljon halvemmalla kaurahiutaleista.
Eihän siinä kauraa tainnut olla juuri nimekskään. Jostain palkokasvista se proteiini muistaakseni tuli.
Vierailija kirjoitti:
Jepp. Kaura puurona ja sämpylöinä/leipä nä, siihen käy hyvin. Muu on tätä urbaania ekohörhöilyä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vegaanipelleily lihan korvikkeena on vähintäänkin epäillyttävää. Aina on sanottu, että pitkälti teollisesti jalostettu ruoka on epäterveellistä ja syöpää aiheuttavaa, niin mitä nää esim. MUU.n tuotteet on? Jostain herneestä erotellaan pelkkä proteiini labrassa pois ja siitä kaikki se terveellinen on poistettu ja tästä jäljellä jäävästä mössöstä tehdään wannabe pihviä? Tähän kylkeen heitetään se naudan sisäfile, niin kumpi on oikeesti epäterveellisempää?
Herneproteiinissa ei ole mitään epäterveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät ihmiset analysoimassa asiaa mistä eivät tiedä mitään. Vertaavat nyhtökauraa lihaan vaikka sitä pitäisi verrata vastaaviin kasvituotteisiin, jotka eivät ole flopanneet.
Jokainen älykäs ihminen tietää millä ihmisaivot aikoinaan kehittyivät.
Kaikki vegaaniset tuotteet floppaavat pian. Ihmiset tajuavat että ilman lihatuotteita ei voi elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen älykäs ihminen tietää millä ihmisaivot aikoinaan kehittyivät.
Se, että ihmisaivot olisi kehittyneet lihalla ei on pelkkä käsienheilutteluteoria eikä perustu mihinkään todistettavissa olevaan faktaan. Kertoo jotain sinun älykkyydestä että sinuun tämmöinen hevonpaska uppoaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vegaaniset tuotteet floppaavat pian. Ihmiset tajuavat että ilman lihatuotteita ei voi elää.
Miksi sitten ihmiset elävät jopa satavuotiaaksi ilman lihatuotteita?
Varmaan persujen salaliitto tässä takana, että häipyivät markkinoilta...
Oatleyn iKaffe on pienen totuttelun jälkeen erittäin hyvä kahvimaito. Vähentää sekin omalta osaltaan eläinperäisten tuotteiden käyttöä.
TV:ssä tuli vähän aikaa sitten ohjelma, joka todella sai ajattelemaan omiakin valintoja. Sademetsät tuhotaan Brassien tehoeläintuotannon takia. Esimerkiksi maissi ja soijapavut voidaan suoraan syödä ihmisravinnoksi eikä syöttää eläinen ruoaksi. Jopa sardiinien ym kalojen tuotanto on mennyt kohti kalajauhoteollisuutta ja tehoeläinten tuotantoon. Ihminen voisi syödä suurimman osan eläimiin uhratuista kasviksista, kaloista tms suoraan. Se vähentäisi valtavasti hiilidioksidipäästöjä.
Uudet lihankorvikkeet ovat usein hyviä, mutta sellaisenaan liian kuivia. Pitää nähdä vaivaa hyvän ja täysipainoisen aterian valmistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Oli pahaa, kauhean pahaa.
Omasta mielestä ainakin ne pihvit oli aika hyviä jos vertaa moniin muihin kaupallisiin ns. kasviproteiinituotteisiin. Jossain vaiheessa vaan katosivat kaupan hyllyltä vaikka sitä ennenkin ne kävivät hyvin kaupaksi ja olivat usein loppu. Tukee hyvin tuota tarinaa, että nyhtökauran ongelmat liittyivät lähinnä tuotantoon ja hallintoon, ei tuotteeseen.
Ei löydy tarpeeksi isoa ostajakuntaa tuotteelle, jolla on luxusterveystuotteen hinta mutta raaka-aineet epäterveellisiä (mm. rypsiöljy ja järjetön suolamäärä)
Jos ruoka on epäterveellistä mättöä, sillä pitää olla edullinen mättöruuan hinta
Jos ruolla on luxusterveystuotteen hinta, siinä pitää olla ultraterveellinen koostumus ja huippuraaka-aineet eikä epäterveellistä määrää suolaa
Ihan mahdoton yhtälö. Ahneuksissaan hilasivat hinnan ylös, luulivat, että mikä tahansa kasvistrendillä ratsastava voi maksaa ihan miten paljon vain.