Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisesta esileikistä miehet pitävät?

Vierailija
29.05.2022 |

Jokaisella on omia mieltymyksiään ja niitä tässä kysellään. Suutelu ja halailu lasketaan pois, kun ne nyt on varmaan jokaisella.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu ja halailu.

Vierailija
2/14 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman nopeasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Eli ette tee mitään. Ilmankos naiset pihtaa.

T:panomies

Vierailija
4/14 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kaikista mieluisin esileikki alkaisi jo päivän mittaan niin että vaimo vihjailisi ja vilauttelisi, laittaisi vaikka kuumaa tekstaria tai kuvaa tulemaan. Illalla hän voisi siirtää vähän pikkaria syrjään ja alkaa hiplaamaan itseään kosteaksi, tietäen että minä sen huomaisin ja voisin katsella. Itse harrastan vastaavia puuhia, mutta olisihan se mukavaa olla vastavuoroistakin.

Sitten kun sänkyyn on päästy, niin iho ihoa vasten on ihanaa aloittaa, silitellä ja hieroa kaikkialta ja tuntea toinen koko kropallaan. Rakastan vaimon terhakoita nännejä ja niille annan aluksi paljon huomiota, ja siitä ensin sormet ja sitten kieli siirtyy pillulle. Nuolen ja sormetan hänet orgasmiin asti, on kiehtovaa katsella orgasmia sykkivää pillua. Siitä sitten onkin siirryttävä yhdyntään, koska tässä vaiheessa hänen on saatava kullia sisään.

Minulle itselleni ei niin mitään kauhean erikoista tai paljoa tarvitse esileikissä tarvitse tehdä, koska en halua olla liian herkillä kun aloitamme yhdynnän. Haluan kestää niin pitkään, että hän ei enää kerta kaikkiaan pysty vastaanottamaan enempää, hieman liikaa on just sopivasti. Kyllä hän minua esileikissä tietysti kevyesti hyväilee ja erityisesti tykkään jos hän pitää hyvänä peppureikääni, se tuntuu miellyttävältä mutta ei kiihota aivan niin äärimmilleen kuin kullin hyväily.

Vierailija
5/14 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään erityisesti tarvitse mitään esileikkejä, kiuas on heti valmis.

Jos nyt jotain pitää tuhrata naista odotellessa niin suihinotto OK, mutta muut ylipitkät hörhöilyt lähinnä turhauttavat jos vain jatkuvat ja jatkuvat.

Vierailija
6/14 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visuaaliset elementit kuuluvat esileikkiin. Laittautuminen, vaatetus ja tuhma kumartelu jne.

Vierailija
7/14 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta jos päivän mittaan jotain vihjailua, viestejä. Kerran olin katsomassa uutta käytettyä autoa, kun hän yllättäen laittoi viestin Tuu panemaan. Kiihotuin heti eikä auton katsominen enää niin kiinnostunut. Vastasin tulevani heti kun pääsen. Puolen tunnin päästä hän lähetti kuvan jossa oli huulet punattuna ja stay-upeissa.

Vierailija
8/14 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän siitä että jo pitkin päivää on sellaista kiusailua. Tehdään yhdessä esim ruokaa ja läheisyyttä, halailua, hyväilyä, kiihottamista, kun nainen huomaa että luulen että kohta saan niin ottaa rennosti etäisyyttä ja toistaa samaa, sellainen kiusaaminen tuo kiihkoa, sitten illalla antaa mennä loppuun asti. Sellainen tuo myös kestävyyttä ja lisää haluja. Tarviin ehdottomasti pitkää kiihottamista. Kylmiltään seksi on sellaista että kerran laukeaa ja se on siinä....

Vierailija
9/14 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulli suuhun ja sieltä pilluun ja perseeseen. Ei muuta tartte.

Vierailija
10/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumana tottunut siihen että pannaan eikä rappata turhia,pojankollit ei jouda turhia mutkitteleen vaan  puumalle munaa :D

Vierailija
11/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeneen naisen osaavasta suusta ja handjobista.

M26

Vierailija
12/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eniten oikein pitkästä ja hivuttavasta esileikistä. Monesti siihen kuuluu vaatteiden riisumisen kanssa hidastelu. Nainen ihan tavallisissa alusvaatteissa on seksikkäintä mitä tiedän, ja vaatteiden päältä koskettelu ja ihon hively vaatteiden alla on tosi kiihottavaa. Mielelläni myös nostan naisen topin rintojen päälle. Tiedän, että monet naiset pitävät samanaikaisesta suutelusta ja rintojen hyväilystä käsillä. Jossain vaiheessa on myös tosi kuumaa, kun nainen on kokonaan yläosattomissa mutta esimerkiksi pikkuhousut jalassa, tissit vasten paljasta rintaani. Työnnän tällöin käden mielelläni naisen housuihin mutta voin vältellä pitemmänkin aikaa mitään kovin strategisia kosketuksia. Joskus joku on ollut lopulta niin kiimassa, että on halunnut nuolla omia limaisia mehujaan kädestäni.

Vierailija
13/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiehdottelu viesteillä on esileikkiä. Vaimo laittaa viestin: Odota sängyssä tms on aika kuumaa.

Vierailija
14/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireettömästä hipeltämisestä puolin ja toisin.

m48