Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ovatko vanhempanne lyöneet teitä tai olleet muuten pelottavia suuttuessaan?

Vierailija
28.05.2022 |

olen 87 syntynyt nainen ja mietin onko tämä ikäpolvessani yleistä. huudettiinko teillä? oliko vanhempien välillä väkivaltaa edes vähän? kertokaa, kiinnostaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkään sain monta kertaa sekä risulla että remmillä. En saanut mitään traumoja kuitenkaan.

Vierailija
2/7 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkään sain monta kertaa sekä risulla että remmillä. En saanut mitään traumoja kuitenkaan.

etkö pelännyt lyövää vanhempaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua muutaman vuoden vanhempi. Pelkäsin isääni pitkälle aikuisuuteen. Antoi lapsuudessani luunappeja ja tukisti. Huutaminen oli pahinta.

Vierailija
4/7 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt -83. Isä oli voimakas auktoriteetti, huudi ja sain joskus tukkapöllyjä aiheesta. Yksittäisen kerran läimäytti myös mutta sitä pyysi anteeksi.

Vierailija
5/7 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Huutamista, uhkailua, lyöntejä (toki ei kovin usein), psyykkistä väkivaltaa.

Syntynyt 1982.

Luulin että tämä oli normaalia kasvatusta kunnes teininä puhuin kavereiden kanssa ja tajusin että heillä ei ollut vastaavaa kokemusta.

Pelkäsin ajottain, mutta luulin että sekin oli normaalia.

Vierailija
6/7 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Huutamista, uhkailua, lyöntejä (toki ei kovin usein), psyykkistä väkivaltaa.

Syntynyt 1982.

Luulin että tämä oli normaalia kasvatusta kunnes teininä puhuin kavereiden kanssa ja tajusin että heillä ei ollut vastaavaa kokemusta.

Pelkäsin ajottain, mutta luulin että sekin oli normaalia.

mulla ei ollut mitään noin pahaa :/

ihan tavalliset vanhemmat jotka joskus suuttuivat ja koin tuon suuttumisen välillä tosi ikäväksi. siksi kyselen että mikä just olisi ns. yleistä. t.ap

Vierailija
7/7 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusivat, haukkuivat tosi ikävillä tavoilla, myös löivät. Fyysinen väkivalta loppui vasta sitten, kun uhkasin viedä asian ulkopuolisten tietoon. Tosi pitkään luulin, että vika oli vain minussa ja olin vääränlainen. Aikuisena tajusin, että mähän olin lapsi, jopa alle 10-vuotias ja kyse oli mun vanhempien kyvyttömyydestä olla turvallisia aikuisia. Ihan helvettiä oli lapsuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi